掃呢頁CODE去手機

2016年5月30日 星期一

陳自瑤:陳自瑤勤做運動保23吋腰:女人唔可以懶 __,陳自瑤,

做女人真係唔可以懶!呢句真係金句。藝人陳自瑤(Yoyo)由少女時代入行至今,轉眼間已為人母,從未有息影念頭的她近來更愈操愈fit,憑23吋腰受大批網民力捧為新一代索爆人妻,而今次Yoyo更會全方位逐點分享其美容瘦身之道!現年34歲的藝人陳自瑤(Yoyo)雖然已為人母,但不論身形抑或容貌亦保養得宜,受網民歡迎程度更力壓「至索人妻Kay」謝安琪!由少女升呢做人母,Yoyo期間亦從未想過放棄其演藝事業, ...


做女人真係唔可以懶!呢句真係金句。

藝人陳自瑤(Yoyo)由少女時代入行至今,轉眼間已為人母,從未有息影念頭的她近來更愈操愈fit,憑23吋腰受大批網民力捧為新一代索爆人妻,而今次Yoyo更會全方位逐點分享其美容瘦身之道!

現年34歲的藝人陳自瑤(Yoyo)雖然已為人母,但不論身形抑或容貌亦保養得宜,受網民歡迎程度更力壓「至索人妻Kay」謝安琪!由少女升呢做人母,Yoyo期間亦從未想過放棄其演藝事業,仲努力操fit身形,爭取更多機會,惟談及她的美容瘦身之道時,她則直言:「與其話我keep得好,倒不如話我飲食習慣本身唔會食肥人,因為我係本身就鍾意食得好清淡,零食又少食,而且我係唔鍾意食甜嘢,又唔鍾意飲汽水,所以真係無乜點戒口。不過我每日都一定會食一碗飯,覺得咁樣先會夠氣夠力!」Yoyo既不愛甜食,又主張吃清淡菜式,要keep住其23吋腰可謂易如反掌!

敷mask保青春

除了食得健康外,身兼兩職的Yoyo平日更會於百忙之中抽空運動,以增強肌肉及身形線條:「我每星期都會抽兩、三日做運動跑吓步,平時都會喺屋企開住啲教學碟跟住做瑜伽,修線條!」其後Yoyo又謂:「除咗運動、飲食,其實皮膚保養都好緊要,我自己平時都有做開facial,見住美容院個個都keep得好靚好滑,有次我就忍唔住行去請教佢哋有啲咩美容秘訣,之後佢哋同我講原來係日日敷mask,勤力啲嘅話早晚敷一次,我聽完個吓內心都驚嘆講句:『做女人真係唔可以懶!』自此之後我就日日敷cream mask,之後細紋、膚色問題都改善咗好多。所以真係唔可以恃住後生青春就唔保養,反而應該喺最好狀態嘅時候就要開始保養!」

場地:mYoga


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!