網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月15日 星期日

【激過爆房】疑似與周永恒玩床上直播 34D黃芊詠:我有着衫㗎 __,周永恒,

周永恒(Roy)前年因背妻趙頌茹(阿Yu),偷㗳O靚模劉依靜(Ruby),之後再被揭打妻,搞到阿Yu要報警,事後更心淡,要同佢離婚,離婚手續o依家仲搞緊。Roy曾自認「人渣」,但仍然好多女埋身。曾經同o靚模周芷儀扯上關係,最近又搭上擁34D身材嘅新o靚模女友黃芊詠(Cherie),佢哋仲成日夫唱婦隨般喺網上晒恩愛。日前Roy被周刊影到同新歡去開房,今日讀者鍾小姐就爆料指Cherie前日喺17app ...




其他影片:>>






周永恒(Roy)前年因背妻趙頌茹(阿Yu),偷㗳O靚模劉依靜(Ruby),之後再被揭打妻,搞到阿Yu要報警,事後更心淡,要同佢離婚,離婚手續o依家仲搞緊。Roy曾自認「人渣」,但仍然好多女埋身。曾經同o靚模周芷儀扯上關係,最近又搭上擁34D身材嘅新o靚模女友黃芊詠(Cherie),佢哋仲成日夫唱婦隨般喺網上晒恩愛。日前Roy被周刊影到同新歡去開房,今日讀者鍾小姐就爆料指Cherie前日喺17app疑似玩床上直播,雖然相片有點朦,但見到剪咗MK金髮嘅Roy同佢嘅黑色頸鏈。相中見到Roy冇着衫大晒胸肌,喺Cherie身後整咗個ok手勢,雖然Cherie只係得個大頭樣,但兩人睡眼惺忪好似好攰咁。今日《蘋果》打俾Cherie,佢就否認影床照,佢話﹕「係前晚搞直播,梳化嚟㗎咋,唔係床嚟,佢喺我屋企不嬲都唔着衫,但有着褲,我有着衫㗎。」另外,有報導指Roy脾氣狂躁,經常同Cherie嗌大交,好多人喺fb留言鬧爆Roy喺衰男人,Roy亦唔示弱,將留言者的相貌cap圖進行大反擊,還帶點挑釁說﹕「來吧!唔好X up。」

黃芊詠(Cherie)否認於社交網玩床上直播。 有指前日Cherie於社交網17做床上直播。 日前周永恒自拍片段上網,與日前床上直播嘅髮型相同。
Cherie不時於社交網上載與周永恒的甜蜜照。 Cherie不時大晒34D嘅好身材。 周永恒之前與o靚模周芷儀傳緋聞。
劉依靜之前介入周永恒與趙頌茹嘅婚姻。

鍾意就快D Share啦!