網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月1日 星期日

49歲溫碧霞唔認老 喇叭褲少女風出巡 __,溫碧霞,

49歲溫碧霞唔認老喇叭褲少女風出巡22,048views│2016年05月01日就嚟5張嘢嘅溫碧霞出名係美魔女,身材、樣固然keep得好,連心態都保持十八廿二。49歲嘅溫碧霞同老公何祖光、7歲養子Vavier喺數碼港睇戲,溫碧霞一身白色低胸短袖衫加牛仔喇叭褲,好有少女味,但係80年代嘅少女味。加埋頂畫家帽,真係以為自己22歲咩。點解要堅持行少女風?斷估係對以前《火玫瑰》個海潮look仲念念不忘,不 ...






  • 其他影片:>>






  • 49歲溫碧霞唔認老 喇叭褲少女風出巡
  • 22,048 views│2016年05月01日
  • 就嚟5張嘢嘅溫碧霞出名係美魔女,身材、樣固然keep得好,連心態都保持十八廿二。

    49歲嘅溫碧霞同老公何祖光、7歲養子Vavier喺數碼港睇戲,溫碧霞一身白色低胸短袖衫加牛仔喇叭褲,好有少女味,但係80年代嘅少女味。加埋頂畫家帽,真係以為自己22歲咩。

    點解要堅持行少女風?斷估係對以前《火玫瑰》個海潮look仲念念不忘,不時喺網上晒跌賻、低胸靚相,雖然filter係有啲over,不過相比佢年齡層嘅朋友,佢的確keep得唔錯。

    嚟緊佢會幫ViuTV拍《三一如三》,擔大旗做女一,希望佢可以搵到新形象,就嚟50歲咪再做少女啦。

    鍾意就快D Share啦!