網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月5日 星期四

嚟喇!黎明自拍直播4D騷 全場勁HIGH __,黎明,

SONGFORYOU,SONGFORME,還望信我心意未變...LEON~各位,黎明今日下午就宣布會喺fblive直播佢今晚嘅4D騷,仲話時間係今晚十點或者十點零五分。而一眾買唔到飛嘅鐵粉,喺夜晚九點五十五分,已經開定黎明嘅官方臉書,狂撳F5,希望第一時間可以睇到黎明呢個破天荒嘅直播。當大家係咁撳、撳到手指進入盲目狀態之際,黎明嘅臉書終於有新UPDATE喇。(而且好準時,真係搭正十點㗎)畫面顯示, ...


SONG FOR YOU,SONG FOR ME,還望信我心意未變...LEON~

各位,黎明今日下午就宣布會喺fb live直播佢今晚嘅4D騷,仲話時間係今晚十點或者十點零五分。而一眾買唔到飛嘅鐵粉,喺夜晚九點五十五分,已經開定黎明嘅官方臉書,狂撳F5,希望第一時間可以睇到黎明呢個破天荒嘅直播。

當大家係咁撳、撳到手指進入盲目狀態之際,黎明嘅臉書終於有新UPDATE喇。(而且好準時,真係搭正十點㗎)畫面顯示,黎明真係拎住手機自拍直播㗎,而佢講咗一大輪HELLO之後,就影住現場嘅觀眾,而現場嘅歡呼同尖叫聲可以話係不絕於耳。

之後黎明話:「HONG KONG WELCOME YOU」,然後叫全場一齊大叫「HONG KONG WELCOME YOU」,之後黎明分別要求唔同區別嘅歌迷,用廣東話同普通話講「香港歡迎你。」之後黎明就話要唱番首《夜夜夢中見》:「希望大家都開心,嚟唔到呢個騷嘅朋友唔緊要,我哋成班朋友同你哋一齊。」黎明然後就一邊拎住部手機,一邊唱出呢首歌,而現場嘅粉絲就係咁揮動螢光棒,氣氛真係好到極。

可惜快樂嘅時光總係過得特別快,個直播只係進行咗四分鐘,就已經完咗,唔知電腦面前嘅朋友,係咪覺得超唔夠喉呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!