網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

港姐候選佳麗增至50席 蔡思貝叫好 __,蔡思貝,港姐,

50個佳麗,好難揀呀!一年一度的香港小姐競選正式展開招募,據悉今年候選佳麗名額將會大增至歷屆最多的五十人,美女陣容鼎盛。候選佳麗名額大增,大會除了派出四大型男,包括洪永城、王浩信、袁偉豪及鄭俊弘在港積極搜刮索女,近年停辦的海外佳麗招募也會再復辦,六月大會會專程到加拿大「港姐搖籃」挑選美女。為隆重其事,除今年港姐會先後到港人的熱門旅遊地點日本及韓國拍攝外景,大會更會邀請日本及韓國的明星擔任評判團。對 ...


50個佳麗,好難揀呀!

一年一度的香港小姐競選正式展開招募,據悉今年候選佳麗名額將會大增至歷屆最多的五十人,美女陣容鼎盛。候選佳麗名額大增,大會除了派出四大型男,包括洪永城、王浩信、袁偉豪及鄭俊弘在港積極搜刮索女,近年停辦的海外佳麗招募也會再復辦,六月大會會專程到加拿大「港姐搖籃」挑選美女。

為隆重其事,除今年港姐會先後到港人的熱門旅遊地點日本及韓國拍攝外景,大會更會邀請日本及韓國的明星擔任評判團。對於候選佳麗增加到五十人及日韓明星擔任評判團,蔡思貝接受電話訪問表示:「好事呀,我就好貪心,咁樣可以多啲靚女睇,以前20個可能限制咗啲靚女入唔到圍,依家可以畀多啲機會畀有質素嘅女仔去表現自己。唔同地方評判審美眼光都唔同,選出嘅佳麗質素更加高。」

劉佩玥對於入圍名額大增,她表示:「多咁多名額係好事,畀觀眾多啲選擇,睇都睇得賞心悅目。依家日韓風吹得好勁,揀日韓拍外景娛樂性會好豐富,有日韓明星做評判可以趁機睇明星。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!