掃呢頁CODE去手機

2016年5月29日 星期日

【回歸香港樂壇】51歲劉錫明面色勁靚 __,劉錫明,

好耐冇見嘅劉錫明,Keep得唔錯喎。藝人劉錫明為6月舉行的群星演唱會作綵排,接受訪問時,問到可感緊張,他笑言:「唔緊張,幾好玩。其實內地都有演出,已經廿年冇返香港唱,除咗唱K。」他表示囡囡及太太都會來港睇騷,不過囡囡就唔會一齊上台,因唔想畀壓力囡囡。問到開騷前可有甚麼要準備,劉錫明指最近在浙江開新劇,劇中需要剃頭,所以已經向劇組請假,等做完騷先剃頭。為囡囡拎TFBoys閃卡而答應演出提到為何今次會 ...


好耐冇見嘅劉錫明,Keep得唔錯喎。

藝人劉錫明為6月舉行的群星演唱會作綵排,接受訪問時,問到可感緊張,他笑言:「唔緊張,幾好玩。其實內地都有演出,已經廿年冇返香港唱,除咗唱K。」他表示囡囡及太太都會來港睇騷,不過囡囡就唔會一齊上台,因唔想畀壓力囡囡。問到開騷前可有甚麼要準備,劉錫明指最近在浙江開新劇,劇中需要剃頭,所以已經向劇組請假,等做完騷先剃頭。

為囡囡拎TFBoys閃卡而答應演出

提到為何今次會心動答應參與演出,他直言因很久沒有回港唱歌。談到以前的是是非非及被稱為「毒瘤明」一事,他坦言一向沒有隔夜仇,並謂始終時代已改變。問到可會考慮回港唱歌,劉錫明話要睇時機,因有好多事都不能強求。其後他笑言今次參與演出有兩個目的,就是想拍攝閃卡及幫囡囡拎內地男子組合TFBoys閃卡。

驚訝羅明珠猝逝

另外,提到羅明珠的死訊,劉錫明坦言感到驚訝,因為有感對方很年輕,並謂不知道對方有意復出:「之前同佢拍劇已經係1988年,28年前,之後都冇聯絡。身體健康真係好緊要,好多cancer同心臟病唔係淨係老人家先有。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!