網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月9日 星期一

明年做老爺 鄭敬基53歲 大過外母 __,鄭敬基,

■53歲的鄭敬基前晚婚宴上自爆年紀大過外母(右)。互聯網圖片鄭敬基前日以53歲之齡再婚,迎娶年輕19年的圈外女友Angie,一對新人前晚於大潭陽明山莊擺喜酒,除伴郎錢嘉樂與太太湯盈盈外,當年與鄭敬基合唱熱爆K歌《酒杯敲鋼琴》的黃寶欣、李逸朗及伍允龍等均有到場飲喜酒。繼婚禮於facebook玩直播後,鄭敬基前晚婚宴亦全程在fb直播,當一對新人趁母親節前夕送禮物給兩位媽咪時,錢嘉樂突然走上台問:「究竟 ...




其他影片:>>






鄭敬基前日以53歲之齡再婚,迎娶年輕19年的圈外女友Angie,一對新人前晚於大潭陽明山莊擺喜酒,除伴郎錢嘉樂與太太湯盈盈外,當年與鄭敬基合唱熱爆K歌《酒杯敲鋼琴》的黃寶欣、李逸朗及伍允龍等均有到場飲喜酒。

繼婚禮於facebook玩直播後,鄭敬基前晚婚宴亦全程在fb直播,當一對新人趁母親節前夕送禮物給兩位媽咪時,錢嘉樂突然走上台問:「究竟你外母大定你大?」全場賓客起哄,鄭敬基亦大方回應說:「我大啲。」直認自己年紀大過外母。

仔女致辭極溫馨

婚宴上,司儀宣佈鄭敬基的25歲長子家揚將於明年8月20日大婚,鄭敬基做完老襯後再做老爺!司儀問獲悉父親結識了新女友及要結婚後有何反應,家揚笑說:「Cool!Alright!好呀。我話幾時發生㗎?But我好開心囉!」之後家揚大談對父親感受,一度哽咽,他說:「爸爸我戥你同Angie好開心……你哋兩個都唔perfect,但你哋唔perfect都繼續包容大家嘅唔perfect、繼續相愛,用你哋啲愛嚟感染隔籬啲人……可能好多人覺得我係乖仔,啲人覺得我support你,但其實係你support咗我25年。」鄭敬基聽罷感動得幾度落淚,又走上前跟囝囝相擁。

接着21歲索爆囡囡依揚說:「我成日喺加拿大都會好關心爸爸,冇一個老婆陪佢會點呢?𠵱家有Angie,真係好開心。Angie我真係好多謝你,你咁愛錫爸爸,佢咁怪,我唔知邊度搵到你,你又冇乜所謂,爸爸我為你好開心,祝福你兩個!」再度眼濕濕的鄭敬基上前攬住囡囡,而囡囡又跟父親和Angie抱擁,場面極溫馨。及至婚宴尾聲,鄭敬基邀請黃寶欣上台合唱《酒杯敲鋼琴》,全場歡呼聲不絕。

撰文:魯吉

■鄭敬基一家四口溫馨合照,囝囝家揚下年結婚,將再添新家庭成員。互聯網圖片 ■鄭敬基再婚娶年輕19年的妻子Angie獲仔女接納。資料圖片

鍾意就快D Share啦!