網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月18日 星期三

5年情離離合合 莊思明斬纜陳司翰 __,莊思明,思明,陳司翰,

5年情離離合合莊思明斬纜陳司翰7,008views│2016年05月18日莊思明同楊明咀得咁sweet,仲要偷笑添,簡單一吻就咁滿足,其實同上一段不愉快嘅感情經歷不無關係。是咁的,莊思明同前度陳司翰拍拖五年但離離合合,好似11年二人拍拖期間,男方曾經被影到喺中環拖女,激到莊思明公開掟煲。而莊思明亦不愁寂寞,事關12年嗰時佢就同咗個德國越南混血兒行埋。之不過,莊思明同陳司翰喺13年翻撻,以為浪子回頭 ...






  • 其他影片:>>






  • 5年情離離合合 莊思明斬纜陳司翰
  • 7,008 views│2016年05月18日
  • 莊思明同楊明咀得咁sweet,仲要偷笑添,簡單一吻就咁滿足,其實同上一段不愉快嘅感情經歷不無關係。

    是咁的,莊思明同前度陳司翰拍拖五年但離離合合,好似11年二人拍拖期間,男方曾經被影到喺中環拖女,激到莊思明公開掟煲。而莊思明亦不愁寂寞,事關12年嗰時佢就同咗個德國越南混血兒行埋。

    之不過,莊思明同陳司翰喺13年翻撻,以為浪子回頭?No、No、No!因為當時有報導指陳司翰搞到女友手腳受傷,雖然莊思明撐男友而公開否認,但男方又忍唔住偷食「D奶妹」,第二次分手。

    估佢哋唔到,15年竟然又翻撻喎,但二人keep住時不時就鬧交嗌分手,所以都只係維持咗1年就拜拜,唔再糾纏。

    莊思明同陳司翰拍拖5年,成日都嘈交唔開心,女方家人梗係唔like陳司翰啦,所以極少見面食飯。相反,同楊明拍拖個幾月就安排男友同父母見面,睇嚟呢對情侶係值得祝福嘅!

    鍾意就快D Share啦!