掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

楊明趕做8億駙馬 孖莊思明馬拉見家長 __,莊思明,楊明,思明,

楊明趕做8億駙馬孖莊思明馬拉見家長9,038views│2016年05月18日急聚兩粒鐘之後,楊明送8億拿督女莊思明返山頂大宅,之後先拖住行李喼,一副疲態咁返屋企。撐住呀楊明!雖然踩足一日仲要做柴可夫斯基係辛苦啲,不過見到女友係開心嘅,而且他日做到8億駙馬,就咩都抵返晒啦!曾經喜愛夜蒲兼被公司雪藏嘅楊明,今年35歲大個仔終於識諗喇,知道要珍惜機會俾心機做戲,所以呢幾年劇接劇,《守業者》、《收規華》 ...






  • 其他影片:>>






  • 楊明趕做8億駙馬 孖莊思明馬拉見家長
  • 9,038 views│2016年05月18日
  • 急聚兩粒鐘之後,楊明送8億拿督女莊思明返山頂大宅,之後先拖住行李喼,一副疲態咁返屋企。撐住呀楊明!雖然踩足一日仲要做柴可夫斯基係辛苦啲,不過見到女友係開心嘅,而且他日做到8億駙馬,就咩都抵返晒

    曾經喜愛夜蒲兼被公司雪藏嘅楊明,今年35歲大個仔終於識諗喇,知道要珍惜機會俾心機做戲,所以呢幾年劇接劇,《守業者》、《收規華》、《刀下留人》贏晒口碑,而公司都繼續俾機會佢喺《賭城群英會》孭重戲份。

    事業穩步上揚,但楊明都想有個雙重保障。據了解,楊明、翟威廉、唐詩詠喺16號去咗馬來西亞拍節目,而娘家喺馬拉嘅莊思明亦校啱時間返去探媽咪。唔使問阿貴,楊明同莊思明實會偷啲時間見家長啦,話晒女方已經承認楊明係理想對象:「(這個對象理不理想?) 嗯!」

    鍾意就快D Share啦!