掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

俾坤哥屈貪錢 前度Aka踢爆:其實佢玩我 __,坤哥,Aka,吳業坤,

俾坤哥屈貪錢前度Aka踢爆:其實佢玩我7,387views│2016年05月18日坤哥表面傻傻戇戇,但講到溝女,佢的確有一手㗎!難怪網民封佢做「偽毒坤」啦!13年做二打六嘅坤哥將42吋長腿嘅宅男女神SuperGirls隊長趙慧珊(Aka)溝到手,兩個玩地下情大半年,分手後就因為坤哥一句「冇錢就冇得選擇發展!」,搞到Aka被指嫌棄男友無錢無車,係拜金港女!受盡委屈嘅Aka終於忍唔住係森美主持節目《公 ...






  • 其他影片:>>






  • 俾坤哥屈貪錢 前度Aka踢爆:其實佢玩我
  • 7,387 views│2016年05月18日
  • 坤哥表面傻傻戇戇,但講到溝女,佢的確有一手㗎!難怪網民封佢做「偽毒坤」13年做二打六嘅坤哥將42吋長腿嘅宅男女神Super Girls隊長趙慧珊(Aka)溝到手,兩個玩地下情大半年,分手後就因為坤哥一句「冇錢就冇得選擇發展!」,搞到Aka被指嫌棄男友無錢無車,係拜金港女!

    受盡委屈嘅Aka終於忍唔住係森美主持節目《公子會》大爆發喇! 當場大爆自己喺坤哥生日當日慘被拋棄,連Aka啲朋友都認為係坤哥玩佢。當時坤哥同Aka拍咗大半年拖突然話要放個假提出暫時分開,Aka等足一個月,終於忍唔住問坤哥,可唔可以同佢慶祝生日,坤哥起初竟然Say No,點知Aka話請佢食飯,佢又話OK 喎!就係坤哥生日當日,Aka仲傻吓傻吓走去整咗個生日蛋糕諗住可以和好之制,坤哥要Aka等到零晨先應約結果收完個Cake 就加句 「我諗過我哋都係唔可以係埋一齊!」 就game over咗!

    Aka仲講到呢次係自己咁多年來第一次比人飛兼最hurt嘅一次究竟坤哥當日點解要分手?真係佢自己先知喇!

    鍾意就快D Share啦!