掃呢頁CODE去手機

2016年5月6日 星期五

B女肥嘟嘟嘴嘟嘟!李蘊晒超聲波相讚可愛 __,李蘊,

B女個五官好清晰,唔知第時大個咗會唔會好似媽咪一樣咁靚女呢?藝人李蘊(Renee)同內地金融才俊羅章冠嘅愛情結晶品快將面世,初為人母嘅Renee心情既緊張又興奮。平時鍾意社交平台勁晒大肚相嘅佢,今日唔晒大肚相,改晒BB女相!唔通…佢咁快就生咗?非也!原來佢晒嘅只係BB嘅超聲波相!相中所見BB女肥嘟嘟,下巴兜兜衣食無憂,相當趣致可愛!就連Renee都忍唔住要讚吓個女:「肥嘟嘟又嘴嘟嘟嘻嘻妳好可愛。」 ...


B女個五官好清晰,唔知第時大個咗會唔會好似媽咪一樣咁靚女呢?

藝人李蘊(Renee)同內地金融才俊羅章冠嘅愛情結晶品快將面世,初為人母嘅Renee心情既緊張又興奮。平時鍾意社交平台勁晒大肚相嘅佢,今日唔晒大肚相,改晒BB女相!唔通…佢咁快就生咗?非也!原來佢晒嘅只係BB嘅超聲波相!

相中所見BB女肥嘟嘟,下巴兜兜衣食無憂,相當趣致可愛!就連Renee都忍唔住要讚吓個女:「肥嘟嘟又嘴嘟嘟 嘻嘻 妳好可愛。」

另外,為咗迎接新生命來臨,Renee近日買咗條孭帶,仲攞咗隻猴子公仔嚟練習孭B。佢留言:「期待真正用嘅時候。」準備咁充足,相信BB出咗世之後Renee唔會騰晒雞!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!