掃呢頁CODE去手機

2016年5月6日 星期五

【從未公開全家福】劉愷威楊冪B女兩歲喇 眉粗眼細似爸爸 __,劉愷威,楊冪,

劉愷威同楊冪兩年前奉女成婚,囡囡小糯米嘅廬山真面目,就一直都好受到關注,因為自佢出世以來,劉愷威夫婦從來都無發放一家三口嘅大合照,直至去年,有傳媒終於捕獲到小糯米嘅真身。據了解,小糯米十分可愛,單眼皮、眼仔細細,鼻仔唔算高,有人話佢好有爸爸劉愷威同爺爺劉丹嘅影子,而翻看佢兩夫婦嘅童年舊相,楊冪就雙眼皮,劉愷威就自細都單眼皮,眼仔細細,小糯米真係似爸爸劉愷威多啲喎!劉愷威一直都好保護小糯米,從沒有發 ...




其他影片:>>






劉愷威同楊冪兩年前奉女成婚,囡囡小糯米嘅廬山真面目,就一直都好受到關注,因為自佢出世以來,劉愷威夫婦從來都無發放一家三口嘅大合照,直至去年,有傳媒終於捕獲到小糯米嘅真身。據了解,小糯米十分可愛,單眼皮、眼仔細細,鼻仔唔算高,有人話佢好有爸爸劉愷威同爺爺劉丹嘅影子,而翻看佢兩夫婦嘅童年舊相,楊冪就雙眼皮,劉愷威就自細都單眼皮,眼仔細細,小糯米真係似爸爸劉愷威多啲喎!

劉愷威一直都好保護小糯米,從沒有發放全家福。 之前有大陸傳媒報導愷威同小糯米上Playgroup情況。 楊冪曾上載劉愷威抱住小糯米嘅相,但都無正面。
劉愷威拖住小糯米隻小手。 一家三口拖手相。 楊冪曾上載一張與愷威童年合年照。
《真情》時期嘅劉愷威,眉粗眼細。 楊冪雙眼皮同眼大大,相反小糯米就眼細細,比較似爸爸。 楊冪童年照。
小糯米出世後,都未有公開露面。 劉愷威與楊冪以往經常喺微博晒恩愛。 劉愷威同楊冪2年前奉女成婚。資料圖片

鍾意就快D Share啦!