網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月2日 星期一

粗口教授Ben Sir 家教嚴唔俾講 __,

粗口教授BenSir家教嚴唔俾講4,998views│2016年05月02日「教過夜校會考班,又教過毅進、高級文憑、副學士。」聽到人稱BenSir的歐陽偉豪博士之豐富教學經歷,記者忍唔住搭咀:「即係乜……」講得太急,窒了半秒「……程度都教過?」BenSir即刻發揮跳皮本色,「恥笑」一番:「哇!你個『乜…嘢程度』真係呢……」現職中大高級講師的歐陽偉豪,近排又在新節目搞粗口學堂,半粒穢語都冇講的情況下 ...






  • 其他影片:>>






  • 粗口教授Ben Sir 家教嚴唔俾講
  • 4,998 views│2016年05月02日
  • 「教過夜校會考班,又教過毅進、高級文憑、副學士。」聽到人稱Ben Sir的歐陽偉豪博士之豐富教學經歷,記者忍唔住搭咀:「即係乜……」講得太急,窒了半秒「……程度都教過?」Ben Sir即刻發揮跳皮本色,「恥笑」一番:「哇!你個『乜…嘢程度』真係呢……」

    現職中大高級講師的歐陽偉豪,近排又在新節目搞粗口學堂,半粒穢語都冇講的情況下,將粵語粗口「五個成員」的歷史、用法教得清清楚楚,短片在facebook引來二百幾萬人收睇,殺埋上大陸一樣咁紅。訪問中都忍唔住拋書包:「粗口背後,好多嘢未必關個字事,例如我同你好熟,我一嘢就 - 埋嚟。我透過咁嘅字,咁嘅習慣,去帶出我哋係friend,脫離字嘅意義。」

    Ben Sir在幕前「講」粗口講到爐火純青,幕後又在中大開課教粗口,令大家以為佢自細熟讀「五字經」。但其實他屋企家教極嚴:「唔俾乜唔俾物,粗口自然唔敢講亦唔俾講。」細個的Ben sir和兩個細佬不禮貌的話就會被父母體罰:「用衣架『法』落去,打手打腳……試過嘈住阿媽打電話,老遠兜口兜面飛隻鞋埋嚟。」所以以前Ben Sir 學粗口靠同學耳濡目染,及居住的觀塘的市井環境:「街市嘅人一路追住個仔,一路叫:唔好走啊仆街仔!」但小Ben Ben始終係個乖乖仔,最多打波激氣講個「頂」字:「俾個老師聽到,佢都當粗口咁樣鬧我罰我。」

    撰文:關冠麒

    攝影:高仲明 葉漢華

    鍾意就快D Share啦!