網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月3日 星期二

桌球:【小丁爭標】追唔到!小丁不敵沙比得亞 __,

世界桌球錦標賽決賽今晨上演最後一節賽事,中國「天王」丁俊暉以落後局數11比14展開今節,旋即被拋甩至11比16,即使其後「小丁」發力追回14比16,但世界「一哥」沙比臨危不亂再拿下之後兩局,終以18比14贏得冠軍,而今次亦是這位外號「萊斯特小丑」嘅球手,三年內兩奪冠軍,更是繼李斯特城剛剛贏得英超後,短時間內為英國萊斯特市帶來第2個喜訊! ...


世界桌球錦標賽決賽今晨上演最後一節賽事,中國「天王」丁俊暉以落後局數11比14展開今節,旋即被拋甩至11比16,即使其後「小丁」發力追回14比16,但世界「一哥」沙比臨危不亂再拿下之後兩局,終以18比14贏得冠軍,而今次亦是這位外號「萊斯特小丑」嘅球手,三年內兩奪冠軍,更是繼李斯特城剛剛贏得英超後,短時間內為英國萊斯特市帶來第2個喜訊!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!