網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月27日 星期五

羅明珠離世:四日前曾見面 賈思樂疑羅明珠減肥出事 __,賈思樂,羅明珠,

賈思樂表示四日前先同羅明珠見過面,更指對方當時與平時一樣。賈思樂因為與羅明珠有不少共同朋友,兩人近年經常在友儕飯局中碰面,對於羅明珠離世,賈思樂接受《東網》訪問時,直言四日前才跟對方見面,賈思樂表示:「當時佢仲好似平時一樣,好開心,嘻嘻哈哈咁,所以,今日突然收到呢個消息,我係非常震驚,人生實在太脆弱啦。」賈思樂直言最後一次見到對方,對方還很高興跟友儕間說笑,更指自己減肥瘦了十多磅,他謂:「佢同人講 ...


賈思樂表示四日前先同羅明珠見過面,更指對方當時與平時一樣。

賈思樂因為與羅明珠有不少共同朋友,兩人近年經常在友儕飯局中碰面,對於羅明珠離世,賈思樂接受《東網》訪問時,直言四日前才跟對方見面,賈思樂表示:「當時佢仲好似平時一樣,好開心,嘻嘻哈哈咁,所以,今日突然收到呢個消息,我係非常震驚,人生實在太脆弱啦。」賈思樂直言最後一次見到對方,對方還很高興跟友儕間說笑,更指自己減肥瘦了十多磅,他謂:「佢同人講佢瘦咗,我唔知佢用乜嘢方法減肥,如果真係心臟病離開,唔知同呢樣嘢(指減肥)有冇關。」

回憶故友點滴,賈思樂直言最難忘對方「開心果」形象,賈思樂謂:「佢係一個好鐘意熱鬧,亦都經常會帶畀別人歡樂嘅人,你同佢講乜嘢話題,甚至乎政治,佢都有佢方法同你傾一餐,所以,我哋成班朋友都好鐘意同佢一齊。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!