網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月11日 星期三

唔做薛家少奶 陳法拉叫糊靠晒黃子華 __,子華,陳法拉,法拉,黃子華,

唔做薛家少奶陳法拉叫糊靠晒黃子華1,478views│2016年05月11日曾幾何時,陳法拉係不少港女嘅夢想,嫁個有錢人,又同時擁有一份萬人矚目嘅事業。但係愛情呢家嘢真係話唔埋,尤其當雙方存在分歧,即係好嚴重嗰種,就好似法拉咁,秘婚五年都硬掘放棄愛情同麵包,自力更生。撞啱同大台滿約,陳法拉決定出走美國治情傷,順道自我增值,成功報讀紐約朱莉亞學校嘅戲劇碩士課程。而家做全職學生嘅陳法拉,趁住返學嘅空檔 ...






  • 其他影片:>>






  • 唔做薛家少奶 陳法拉叫糊靠晒黃子華
  • 1,478 views│2016年05月11日
  • 曾幾何時,陳法拉係不少港女嘅夢想,嫁個有錢人,又同時擁有一份萬人矚目嘅事業。但係愛情呢家嘢真係話唔埋,尤其當雙方存在分歧,即係好嚴重嗰種,就好似法拉咁,秘婚五年都硬掘放棄愛情同麵包,自力更生。

    撞啱同大台滿約,陳法拉決定出走美國治情傷,順道自我增值,成功報讀紐約朱莉亞學校嘅戲劇碩士課程。而家做全職學生嘅陳法拉, 趁住返學嘅空檔,拍住男神黃子華喺7月做舞台劇《前度》,聽講一票難求,飛價炒到過萬一張,靜咗一排嘅法拉,隨時靠男神一鋪返晒嚟!

    鍾意就快D Share啦!