網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月27日 星期五

阿倫酒逢知己感觸摯友顯靈 __,阿倫,譚詠麟,

阿倫舉行分享會獲大批好友撐場,場面熱鬧。
阿倫酒逢知己感觸摯友顯靈「樂壇校長」譚詠麟(阿倫)去年為慶祝入行40周年獲摯友馬達昌推出兩款紀念紅酒,其中「GoldenLabel」早前在試酒評分中奪最高分數,阿倫昨日舉行分享會獲群星拱照到賀,當提到摯友去年失救過身時,感觸得眼紅紅,對於限量推出一萬支的「GoldenLabel」反應熱烈,阿倫笑言是摯友顯靈!阿倫舉行分享會獲大批好友撐場,場面熱鬧。譚詠麟昨日為其冠軍紀念紅酒舉行「譚詠麟與您分甘同味 ...


阿倫酒逢知己感觸摯友顯靈

「樂壇校長」譚詠麟(阿倫)去年為慶祝入行40周年獲摯友馬達昌推出兩款紀念紅酒,其中「Golden Label」早前在試酒評分中奪最高分數,阿倫昨日舉行分享會獲群星拱照到賀,當提到摯友去年失救過身時,感觸得眼紅紅,對於限量推出一萬支的「Golden Label」反應熱烈,阿倫笑言是摯友顯靈!

譚詠麟昨日為其冠軍紀念紅酒舉行「譚詠麟與您分甘同味」分享會,獲摯友馬達昌的太太、曾志偉、廖碧兒(Bernice)、伍詠薇、契仔關楚耀、葉童、彭健新、音樂監製Johnny Yim及名人邱子傑夫婦等捧場,星光熠熠,眾人舉杯暢飲,現場放有多支阿倫慶祝入行40周年推出的兩款名為「Alan Tam 40th Anniversary - Golden Label, Rosso Salento 2007」及「Alan Tam 40th Anniversary - Silver Label,Primitivo Puglia」紅酒供賓客任飲,其中「Golden Label」更限量推出一萬支,阿倫特別邀請意大利Rocca酒莊老闆Mr. Matteo Rocca來港參與活動,並獲對方送上一對刻有「Alan Tam」名字的紅酒杯。

覓靚酒種Encore

紀念紅酒是阿倫的中學同學馬達昌負責,對方去年到內地出席酒展時,因應酬太多身體負荷不來致暈倒失救離世,阿倫提起對方時感觸得眼泛淚光,並許下承諾:「希望呢個朋友在天之靈一路睇住呢支紅酒,我唔會浪費佢嘅心血,一定做到最好。」阿倫直認一時感觸才眼紅紅,更感慨說:「好可惜佢今日分享唔到,如果佢今日喺度會好開心。」

阿倫獲故友馬達昌提議推出兩款紅酒,提起對方即大為感觸。
  • 阿倫獲故友馬達昌提議推出兩款紅酒,提起對方即大為感觸。
譚詠麟
  • 譚詠麟
廖碧兒與阿倫有共同興趣,品酒識英雄。
  • 廖碧兒與阿倫有共同興趣,品酒識英雄。
阿倫獲Rocca酒莊老闆送贈一對刻名紅酒杯。
  • 阿倫獲Rocca酒莊老闆送贈一對刻名紅酒杯。

對於「Golden Label」早前在一個「明星酒實力大比拼」中獲多位專業評酒家一致好評,得93分排名首位,阿倫笑指是摯友顯靈,他說:「呢支酒有佢嘅實力,其實知佢(馬達昌)遺願係希望呢支酒可以令佢太太下半生舒服啲。(限量一萬支唔夠賣?)都係o架,希望會搵另一啲靚酒種再搞。」

廖碧兒輸得服

提到曾志偉表示身邊太多好友出酒搞到飲唔晒,阿倫即取笑對方酒量:「佢都唔知咩味,佢依家酒量淺到得腳趾尾。」問到身在英國讀書的仔仔譚曉風有否試飲這支紅酒?阿倫說:「佢讀書考緊試,講咩酒。(會否留幾支畀佢將來娶老婆?)好喇,好喇,多謝晒!」而對於無綫派員採訪,身為環球歌手的阿倫說:「唔想再了解,做咗好多次中間人,同舟共濟嘛!」

至於Bernice對於名下「BELLAVIZIO」白酒在「明星酒實力大比拼」中以兩分之差僅次阿倫的紀念紅酒「Golden Label」,她說:「唔會覺得唔抵,都戥佢開心,佢支紅酒都好好飲,好開心大家都鍾意同一類型嘢,會叫佢留番一箱酒畀我,其實我支白酒推出時有請過溫拿飲。」她透露名下有推出紅酒,並說:「白酒同紅酒分開唔同區,我冇乜生意頭腦。」

文:音樂組

攝:唐豁莊、林蔚恩


鍾意就快D Share啦!