網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月6日 星期五

【爸媽在哪兒?】劉愷威楊冪長駐大陸 爺爺劉丹代湊小糯米 __,劉愷威,楊冪,劉丹,劉愷威,小糯米,中國,大陸,

劉愷威同楊冪結婚兩年,但就經常傳出兩人嘅婚姻危乎乎,上月底佢哋就透過大陸嘅經理人公司,發出聲明,力斥造謠者及否認離婚。而佢哋就繼續努力工作,劉愷威就長駐北京拍劇,而楊冪之前就去咗韓國三個月,拍成龍嘅電影《致命倒數》,O依家又返番大陸拍緊一套古裝劇集。至於佢哋兩人嘅愛情結晶品小糯米呢?今日就有周刊報道,話就快兩歲嘅小糯米,一直長住香港,由爺爺劉丹同嫲嫲合力照顧,雖然劉愷威同楊冪唔係香港,但小糯米喺物 ...




其他影片:>>






劉愷威同楊冪結婚兩年,但就經常傳出兩人嘅婚姻危乎乎,上月底佢哋就透過大陸嘅經理人公司,發出聲明,力斥造謠者及否認離婚。而佢哋就繼續努力工作,劉愷威就長駐北京拍劇,而楊冪之前就去咗韓國三個月,拍成龍嘅電影《致命倒數》,O依家又返番大陸拍緊一套古裝劇集。至於佢哋兩人嘅愛情結晶品小糯米呢?今日就有周刊報道,話就快兩歲嘅小糯米,一直長住香港,由爺爺劉丹同嫲嫲合力照顧,雖然劉愷威同楊冪唔係香港,但小糯米喺物質生活就好好,除咗跟爺爺嫲嫲住喺半山價值三千萬嘅豪宅外,出入都有工人照顧。報導仲話,雖然楊冪事業心好強,但就會遙控處理晒小糯米的生活所需,報道引述知情人士所講,小糯米今年6月就2歲喇,雖然仲未返學,但楊冪就吩咐老爺同奶奶讀唔同嘅學前班,一個禮拜都要返幾堂架!知情人士仲話,丹爺因為要照顧孫女,搞到連劇都唔敢接,無得過戲癮喎!而周刊日前就捕捉到小糯米返Playgroup嘅情況。當日由嫲嫲同工人姐姐送小糯米返學,兩歲嘅小糯米着住裙仔,拖住嫲嫲同工人姐姐,非常乖巧,但臉上就缺少咗啲笑容囉,唔知係咪掛住爸爸同媽媽呢!

劉愷威同楊冪各有各忙,除咗兩公婆少見而屢傳婚變外,連囡囡小糯米也要交由爺爺劉丹照顧。 劉愷威同楊冪已經很久冇喺微博上晒恩愛。 劉愷威喺大陸好紅,經常劇接劇。
除咗拍劇,劉愷威仲會參與大陸嘅真人騷節目。 楊冪之前同李易峰傳緋聞,之前同霍建華喺韓國拍戲時,都不時上載親密照到微博,反而就無同老公有交流。 楊冪之前去咗韓國拍攝成龍電影《致命倒數》。
楊冪除咗拍戲,仲要到海外出席時裝品牌活動。 兩年前,楊冪喺香港生咗小糯米。 劉愷威很久沒有在微博講到家庭,對上一次係去年情人節,講到有兩個情人陪佢。
劉丹之前出席活動,講到劉愷威同新抱又傳婚變時,都好嬲,仲話想爆粗添!

鍾意就快D Share啦!