掃呢頁CODE去手機

2016年5月29日 星期日

懷念「攞命珠」 蘇永康嘆一語成讖 __,攞命珠,蘇永康,羅明珠,

曾經同公司出身,蘇永康大爆羅明珠有個花名叫「攞命珠」。歌手蘇永康在將軍澳電視廣播城為節目進行直播。談到羅明珠突然離世,與對方同公司出身的他蘇永康即非常感概:「我以前叫佢Bonnie,佢有個花名叫『攞命珠』,細個好多嘢激鬼死你。」讚多年不變又指當年每次對方有新戲上都必定捧場:「睇完就跟梅姐(梅艷芳)落Disco玩,但後期佢離開香港進修,斷咗聯絡。直至呢幾年社交場合先見番,但仍然都係嗰個羅明珠,講嘢好 ...


曾經同公司出身,蘇永康大爆羅明珠有個花名叫「攞命珠」。

歌手蘇永康在將軍澳電視廣播城為節目進行直播。談到羅明珠突然離世,與對方同公司出身的他蘇永康即非常感概:「我以前叫佢Bonnie,佢有個花名叫『攞命珠』,細個好多嘢激鬼死你。」

讚多年不變

又指當年每次對方有新戲上都必定捧場:「睇完就跟梅姐(梅艷芳)落Disco玩,但後期佢離開香港進修,斷咗聯絡。直至呢幾年社交場合先見番,但仍然都係嗰個羅明珠,講嘢好快,吱吱喳喳。」

籲友人保重身體

他又表示最後一次見明珠時,是對方首次見他老婆。問是否對其離世一事感到突然,他苦笑一聲謂:「好突然,之前去大酒店送杜惠東先生,嗰時我同啲同輩朋友講『依家仲係送緊啲長輩,整整吓就要送同輩』,點知真係咁...」蘇永康表示所以希望朋友保重身體,自己亦會加倍留意健康。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!