掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

黎明度金句賣啡 網民通宵洗版 __,黎明,


黎明度金句賣啡 網民通宵洗版黎明(Leon)自本月7日完成8場演唱會後一直「潛水」,直至上周四才以「明福俠」身份現身facebook24秒宣佈回歸。Leon與林日曦及劉江早前替咖啡品牌拍攝長4分鐘的音樂特輯《情深咖啡未曾飲》,前晚8時45分在網上面世,網民即時力撐,通宵洗版轉發,廣告片上載24小時,瀏覽人次已衝破295萬!採訪:皓騫、小米黎明雖已是天王,但自上月演唱會首場忽然取消,親自公開道歉被網 ...


黎明度金句賣啡 網民通宵洗版

黎明(Leon)自本月7日完成8場演唱會後一直「潛水」,直至上周四才以「明福俠」身份現身facebook 24秒宣佈回歸。Leon與林日曦及劉江早前替咖啡品牌拍攝長4分鐘的音樂特輯《情深咖啡未曾飲》,前晚8時45分在網上面世,網民即時力撐,通宵洗版轉發,廣告片上載24小時,瀏覽人次已衝破295萬!

採訪:皓騫、小米
黎明雖已是天王,但自上月演唱會首場忽然取消,親自公開道歉被網民激讚有承擔後,其人氣越滾越高,即使Leon在演唱會後一直未現真身,只用「明福俠」身份或透過卡通「Tom & Ben」跟網民互動,fb專頁粉絲人數亦極速由5位數急增至28萬幾人,十分厲害。


■黎明(右)久未接拍商業廣告,一出山即網民熱捧。


■貴為天王的黎明紆尊降貴在廣告中演小職員,還要捧咖啡招呼腦細。


■林日曦表示能與Leon(左)合作,感覺夢幻。互聯網圖片
日錄295萬瀏覽人次
超過10年沒有在港接拍商業廣告的Leon,早前收天價酬勞拍咖啡廣告,該廣告前晚8時45分於facebook上載後,網民隨即通宵洗版,瀏覽人次截至昨晚8時45分已超過295萬。
廣告內容其實好簡單,飾演小職員阿明的Leon在茶水間巧遇「腦細」林日曦,他隨即大膽向對方推介咖啡,不被領情的Leon最後更拋金句「不如唔好理黑咖啡定白咖啡,只要係好飲就係好咖啡」,然後轉身走。鏡頭一轉Leon再入腦細房以啜核歌詞演繹《情深咖啡未曾飲》向腦細hard sell,不少網民都激讚Leon演繹得好搞笑,惟亮點是Leon唱到歌詞「如劉江」時,真正的劉江忽然彈出,掀起另一高潮。
自稱是2016阿May的腦細林日曦接受《蘋果》訪問時表示:「Leon好強腦細氣場,工作人員同客戶話我唔夠似Leon腦細。一見到Leon好夢幻,感覺非常之唔真實,Leon喎!明福俠喎!坐咗喺自己面前,感覺發夢一樣,今次因為做佢腦細,佢係員工,但我現場完全做唔到!我啲戲好屎!」


■Leon在廣告中自創金句,包括「層次高啲嘅員工,梗係要得返層次高啲嘅人工」,獲網民力捧。


■劉江(左)向來是網絡紅人,今次與Leon(右)合作賣咖啡被網民形容為絕配。
「只有佢有咁勁嘅魅力」
林日曦又爆廣告中的金句,包括「高層次高啲嘅腦細,係要飲返層次高啲嘅咖啡」、「層次高啲嘅員工,係要得返層次高啲人工」等都是來自Leon的構思,咖啡品牌發言人Kim接受fb專頁《廣告狂人Madman Monologue》訪問則說:「呢次係一個純online campaign嚟嘅,所以我堅持搵黎明,因為數勻全香港,只有佢有咁勁嘅digital魅力,hater又少;再加上條片出街之前遇上演唱會單嘢,對我哋嚟講更加係一個好大嘅bonus!」

鍾意就快D Share啦!