網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月21日 星期六

阮兆祥:開騷發放正能量 祥仔爆黎明都激讚 __,祥仔,黎耀祥,黎明,阮兆祥,

連天王黎明(左紅圈)都讚祥仔扮自己好笑,就知道祥仔嘅扮嘢功力有番咁上下!阮兆祥於伊館舉行棟篤笑,為港人發放正能量。談到不少人成長於屋村,擁有「屋村情懷」時,他即以功夫熊貓造型大談住屋村的點滴,並與全場自拍留念搞氣氛,更清唱《前程錦繡》為港人打氣。另外,搞笑及扮嘢能手祥仔,更先後扮了麥浚龍、宮雪花、黎明等,更播片將郭富城戀情擺上枱,成功引發笑彈!完騷後祥仔接受訪問。他直言希望借今次演出帶出正能量:「 ...


連天王黎明(左紅圈)都讚祥仔扮自己好笑,就知道祥仔嘅扮嘢功力有番咁上下!

阮兆祥於伊館舉行棟篤笑,為港人發放正能量。談到不少人成長於屋村,擁有「屋村情懷」時,他即以功夫熊貓造型大談住屋村的點滴,並與全場自拍留念搞氣氛,更清唱《前程錦繡》為港人打氣。另外,搞笑及扮嘢能手祥仔,更先後扮了麥浚龍、宮雪花、黎明等,更播片將郭富城戀情擺上枱,成功引發笑彈!

完騷後祥仔接受訪問。他直言希望借今次演出帶出正能量:「學黎明話齋:思想可以植入腦,咁咪要講多幾次(正能量)囉。(扮黎明、講郭富城唔驚對方嬲?)我冇扭曲佢哋嘅說話,冇貶意,大家都係朋友,聽黎明助手講,我之前扮佢拍片,黎明自己都有睇,話覺得好好笑。我哋搞二次創作,都係互相幫助,睇到我扮佢哋,粉絲又會想睇番自己偶像嘛。」

唔怕激嬲樂易玲

問到祥仔覺得是晚演出值幾分時,他神回謂:「咪陳淑芬囉...今晚未算完美演出,頭先我都叫啲朋友夜啲WhatsApp我,講畀我聽有乜可以改進。(頭先公然問陳敏之幾時離開無綫,樂易玲喺度喎!)唔會咁小器嘅,搞吓氣氛啫。(張衞健話你3年內進軍紅館?)紅磡殯儀館?其實伊館係棟篤笑嘅福地,黃子華同張達明等,都係喺呢度做起嘅,我唔會介意場地大細,最緊要係做好節目質素啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!