網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月18日 星期三

炫富女晒男友 日日請食千元美食 __,

該名港女發貼炫富,大晒男友日日請食過千港元美食。(互聯網圖片)餐餐請女方食得豪=好男友?近日一名女大學生在網上大晒有米男友,指男友每日超豪氣地請她食過千港元壽司美食,又包她去日本旅行,其言論旋即在網上瘋傳,引來大量網民熱烈討論。該名引爆話題的女事生,自稱現時就讀香港城市大學,日前在個人facebook發文炫富,開首就大晒與男友拍拖及日常膳食開支的事情:「求其叫個Set(套餐)都近2千(港元),日日 ...


該名港女發貼炫富,大晒男友日日請食過千港元美食。(互聯網圖片)

餐餐請女方食得豪=好男友?近日一名女大學生在網上大晒有米男友,指男友每日超豪氣地請她食過千港元壽司美食,又包她去日本旅行,其言論旋即在網上瘋傳,引來大量網民熱烈討論。

該名引爆話題的女事生,自稱現時就讀香港城市大學,日前在個人facebook發文炫富,開首就大晒與男友拍拖及日常膳食開支的事情:「求其叫個Set(套餐)都近2千(港元),日日如是,已經覺得係正常價…」她趁機大讚月薪45000港元的男朋友在這種高消費下仍可成功儲錢,請她到日本旅行,不用她花費分毫,更稱「男友仲讚我錫住佢銀包」。女事主補充已拍拖一年三個月,即使男方收入愈來愈高,「都未飛我」,覺得男方有人性。

女事主驚人言論,惹來不少網民批評是「極品港女」,慨嘆如此拜金女真是「執到喊三聲」,也有人認為高調「Show off(炫耀)」,其實就是想明串前度無錢,出手不夠大方。亦有人笑指她「吹大咗」,稱如果按照其說法,單單計算膳食開支,每月已高達6萬港元開支,月入45000港元的男友根本入不敷支。

網民有話說

Kayan Lam:上進的女生

Nelson Leung:缺甚麼便晒甚麼

海怡:睇左佢facebook,個女仔應該比ex hurt(傷害)得好犀利先咁講野,唔係拜金,不過好多人鬧。其實有時人憤怒係唔理智同講邏輯

Wing Chow:有時呢,想激自己前度唔使用呢啲下三流招數,一陣比啲眼利嘅網民篤爆就唔好喇,加上幸福呢家野,唔使晒出嚟,自己有,自己知,自己感受到就得架喇!

Alienn Tong:佢男友當一年先加一次人工。第一年就已經負24萬,加上三個月4萬5,一共欠債28.5萬港元...還未加買禮物、週年紀念食勁啲、生日食勁啲、大時大節食勁啲...佢男友估計欠債至少30萬港元,仲想去日本?未跳樓算好彩...

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!