掃呢頁CODE去手機

2016年5月21日 星期六

女神變師奶 朱茵幫阿女挽鞋 __,女神,朱茵,

女神變師奶朱茵幫阿女挽鞋18,905views│2016年05月21日嘩...一代性感女神朱茵呀!咦...點解啲打扮師奶咗咁多嘅,仲要幫個女挽住對鞋添!由女神升級做咗媽咪嘅朱茵,其實只要肯花啲時間扮靚,都依然好索下,所以佢上年一復出同林青霞、蔡少芬拍咗大陸真人騷《偶像來了》,即刻人氣反彈,已家好多時候都要返大陸搵錢,不過朱茵點忙住搵錢都好,阿囡黃鶯點都喺第一位嘅,呢日朱茵唔使返大陸開工,難得喺香港 ...






  • 其他影片:>>






  • 女神變師奶 朱茵幫阿女挽鞋
  • 18,905 views│2016年05月21日
  • 嘩...一代性感女神朱茵呀!咦...點解啲打扮師奶咗咁多嘅,仲要幫個女挽住對鞋添!由女神升級做咗媽咪嘅朱茵,其實只要肯花啲時間扮靚,都依然好索下,所以佢上年一復出同林青霞、蔡少芬拍咗大陸真人騷《偶像來了》,即刻人氣反彈,已家好多時候都要返大陸搵錢,不過朱茵點忙住搵錢都好,阿囡黃鶯點都喺第一位嘅,呢日朱茵唔使返大陸開工,難得喺香港,就梗係要陪阿女啦,佢同阿paul帶埋黃鶯去咗九龍城寨公園玩,就快四歲嘅黃鶯,遺傳咗阿媽嘅可愛活潑性格,去到公園就心急玩韆鞦。朱茵呢個廿四孝阿媽就梗係親自陪玩,玩到熱嘅時候,仲索性除埋外套,至於阿paul就唔做band友轉做龍友,攞住部相機係咁幫個女影寫真。玩咗一陣,黃鶯直情除埋鞋,呢個時候朱茵竟然唔叫姐姐幫手,全程自己幫阿女挽住對鞋,就算隔離啲師奶眼望望,佢都唔理,有阿女喺身邊就冇晒明星包袱,做番個正常阿媽!

    鍾意就快D Share啦!