網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月8日 星期日

【「最討厭你這種後母」】徐若瑄反擊網民批評只發自己孩子相 __,徐若瑄,

41歲台灣女星徐若瑄(Vivian)3年前嫁俾新加坡馬可波羅海業集團主席李雲峰,李雲峰本身同前妻育有2名女兒,徐若瑄作為後母,佢舊年同老公生咗囝囝李V寶,由臥床安胎到O依家個仔9個月大,佢都不時喺FBUpdate近況同囝囝可愛照,新手父母經常都大晒自己仔女,係呢個年代嘅好多為人父母都會做嘅事,不過Vivian被被網民批評「最討厭看到妳們這種後母、整天只發自己親生的孩子」。今日母親節,Vivian喺 ...




其他影片:>>






41歲台灣女星徐若瑄(Vivian)3年前嫁俾新加坡馬可波羅海業集團主席李雲峰,李雲峰本身同前妻育有2名女兒,徐若瑄作為後母,佢舊年同老公生咗囝囝李V寶,由臥床安胎到O依家個仔9個月大,佢都不時喺FB Update近況同囝囝可愛照,新手父母經常都大晒自己仔女,係呢個年代嘅好多為人父母都會做嘅事,不過Vivian被被網民批評「最討厭看到妳們這種後母、整天只發自己親生的孩子」。今日母親節,Vivian喺fb反擊呢位網民:「曾經有天在我的FB,在一篇小V寶的文章之下,有這樣一個留言:『最討厭看到妳們這種後母、整天只發自己親生的孩子』當時的我無言⋯在今天這樣特別的日子、突然想說:女兒已經不小了、在青春期的孩子有自己的同學也到了會注重自己的形象和隱私階段,而她們的母親也在我們的生活中一起愛她們。因此,每要發有關女兒的照片,可知每一張我都是需要詢問過女兒的同意才會發,這是我該做的基本尊重。所以其實並不適合太頻繁,有時大人的世界不能隨心所欲是因為有些事需考量、拿揑分寸並且替他人著想。每一位母親都不容易,很多事也不一定是我們看到的表象而已,若不夠了解,請不要任意批判別人的人生,更何況,女人何苦為難女人~

今天是母親節,祝我的兩位媽媽(媽咪&婆婆)、女兒的親媽、女兒的V媽、Dalton的媽咪我自己及全天下的母親~母親節快樂❤️愛妳們!」其實Vivian上個月都有po一張幫阿女紮辮嘅相,不過就冇正面,都係注重囡囡嘅私隱舉動,其貼心舉動都引來網民正評。

Vivian成日都大晒同囝囝嘅可愛照(徐若瑄fb圖片)
同老公李雲峰甜蜜蜜(徐若瑄fb圖片) (徐若瑄fb圖片) (徐若瑄fb圖片)
其實佢都有po囡囡嘅相,不過都係背面,為咗保護囡囡嘅私隱(徐若瑄fb圖片)

鍾意就快D Share啦!