掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

未夠廿四小時 徐小鳳尋回五個小朋友 __,徐小鳳,

未夠廿四個鐘已經搵番五個喇,網絡嘅力量係幾咁強大!今日網上流傳一段「尋人啟事」短片,一出街就得到熱心人士李克勤、陳慧琳、任賢齊、梁漢文等等幫手,最快最新嘅《東網》當然亦急不及等幫手尋人啦,等等先,咩話?要搵返1987年係紅館出現過嘅小朋友?校長出山幫手原來徐小鳳將於7月28日喺紅館開騷,喺籌備演唱會中,突然好回味1987年有一幕係成班小朋友喺巨型燈泡裙內「捐」出嚟,好想同一班小朋友再次重聚!而「尋 ...


未夠廿四個鐘已經搵番五個喇,網絡嘅力量係幾咁強大!

今日網上流傳一段「尋人啟事」短片,一出街就得到熱心人士李克勤、陳慧琳、任賢齊、梁漢文等等幫手,最快最新嘅《東網》當然亦急不及等幫手尋人啦,等等先,咩話?要搵返1987年係紅館出現過嘅小朋友?

校長出山幫手

原來徐小鳳將於7月28日喺紅館開騷,喺籌備演唱會中,突然好回味1987年有一幕係成班小朋友喺巨型燈泡裙內「捐」出嚟,好想同一班小朋友再次重聚!而「尋人啟事」短片一出,廿四小時唔夠就有五個「小朋友」報到,連當年幫手安排小朋友上台演出嘅校長都「出山」幫手,主動留言爆料話其實因為當年怕小朋友攰,而每晚分別安排唔同組合演出,依家開始搵緊當年啲學生啊!小鳳姐今次真係遇到貴人喇,不過...小鳳姐當年足足開咗二十幾場,如果每晚都唔同小朋友,數下手指咪有二百幾個小朋友!

唔知實際小朋友人數

記者聯絡小鳳姐,小鳳姐就話公司已經話咗佢知反應好好:「好開心好多謝全港市民朋友咁幫手,希望大家再繼續努力幫手,幫我搵番班小朋友,到時我哋一齊喺紅館共聚下。」講到小朋友的人數眾多,佢就笑言:「我真係唔知有幾多個小朋友參加過1987年嗰次演唱會呀,剩係記得係方方幼稚園幫忙安排。如果真係有二百幾人都好呀,紅館坐萬幾個觀眾,一定坐得晒㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!