網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月3日 星期二

幸運粉絲爆黎明畏高:佢叫我哋唔好搖 __,黎明,

聽粉絲講,仲有秘密,唔知係咩呢?能夠同黎天王身處細小嘅「摩天輪卡位」,齊齊遊覽香港美景嘅四位幸運粉絲,分別係嚟自紐約嘅Elsa、香港嘅阿KIM、佛山嘅MONICA、同埋上海嘅芳芳。問到四人在摩天輪上做了甚麼,佢哋怕怕醜醜咁,期間上海粉絲以普通話高呼:「他好帥呀!」之後其餘三名粉絲表示:「佢話佢畏高,同埋叫我哋唔好搖。(咁近見到黎明覺得點?有冇爭住坐黎明隔籬?)有自拍咯。(佢撳製?)係呀。」粉絲又表 ...


聽粉絲講,仲有秘密,唔知係咩呢?

能夠同黎天王身處細小嘅「摩天輪卡位」,齊齊遊覽香港美景嘅四位幸運粉絲,分別係嚟自紐約嘅Elsa、香港嘅阿KIM、佛山嘅MONICA、同埋上海嘅芳芳。問到四人在摩天輪上做了甚麼,佢哋怕怕醜醜咁,期間上海粉絲以普通話高呼:「他好帥呀!」之後其餘三名粉絲表示:「佢話佢畏高,同埋叫我哋唔好搖。(咁近見到黎明覺得點?有冇爭住坐黎明隔籬?)有自拍咯。(佢撳製?)係呀。」粉絲又表示未有逐個與黎明影單人自拍,但有大合照自拍已經很高興,問到有冇抱抱黎明,四人笑言:「佢有搭住我哋膊頭,同埋同佢講我哋好支持佢。(有冇講金句?)秘密。佢有話維港好靚。」

問到四人有否預備禮物送給黎明,四人表示太突然:「連叫簽名都叫唔到,本來想叫佢簽名。(有冇抄牌拎電話?)裏面仲有個工作人員,所以抄唔到牌。」問到知道「中獎」一刻時嘅心情,四人表示有尖叫,並謂落雨未有影響心情:「頭先排隊好大雨、但冇人走。(擔心取消?)都擔心㗎。」

四名粉絲中,有人表示看八場、有人表示看六場,有人則表示看三場,而四名幸運兒中,最早來排隊的一位上午十一時已抵達現場,如今如願以償與黎明共坐摩天輪,可以話係皇天不負有心人咯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!