掃呢頁CODE去手機

2016年5月13日 星期五

【承認有「老婆」但未結過婚】江若琳新歡爆料:她追我的! __,江若琳,

江若琳到底是愛上金定愛上銀?唔好誤會,其實係,江若琳(Elanne)同大陸著名相聲演員曹雲金撻着,又接機又見家長又錫錫,戀情曝光,Elanne亦大方承認戀情。點知曹雲金噚晚突然微博貼文話,被人影到嗰個,係佢「孿生細佬」——曹雲銀!其實曹雲金都真係幾鍾意講笑,把口啷過油。佢今日接受《新浪娛樂》訪問大談女友,正經講幾句,兜番轉頭又搞下gag——但邊句真邊句假都仲分到。問佢點解會同Elanne一齊?佢話 ...




其他影片:>>






江若琳到底是愛上金定愛上銀?唔好誤會,其實係,江若琳(Elanne)同大陸著名相聲演員曹雲金撻着,又接機又見家長又錫錫,戀情曝光,Elanne亦大方承認戀情。點知曹雲金噚晚突然微博貼文話,被人影到嗰個,係佢「孿生細佬」——曹雲銀!其實曹雲金都真係幾鍾意講笑,把口啷過油。佢今日接受《新浪娛樂》訪問大談女友,正經講幾句,兜番轉頭又搞下gag——但邊句真邊句假都仲分到。問佢點解會同Elanne一齊?佢話:「大家都是一個圈子裏的演員嘛。就是這麼自然的認識了,就開始了。這樣最好,很自然地往下走。其實大家也沒什麼南北方的差異,大家都是生活在地球上的人類,而且都是黃種人(笑)」(不用分得那麼細,係咪?)話就話不用分得那麼細,但始終一個香港人一個大陸,文化差異大,平時相處,係靠食溝通。「我本身也是個吃貨,廚藝也不錯,在飲食上能讓她找到家鄉的味道,經常帶她吃一些北京很有特色的小吃。」一齊幾耐?曹雲金答:「時間不長吧!」你追求佢?曹雲金即笑道:「她追我的!」貪你咩好?「除了帥還有甚麼!」至於曹媽媽對Elanne嘅評價,曹雲金代母答:「都感覺挺好的。」不過佢就未見過女友家人。平時聚少離多,曹雲金話相處還OK。至於女友旺桃花,曹曹雲星就話:「我不更好麼!開玩笑,異性緣好是好事,沒人爭的有甚麼意思。」幾時結婚生仔?佢又係笑笑口話:「太早了太早了,等下次被拍到在醫院做檢查再問這個問題吧!咋一次全都問了!」至於傳聞中嘅「老婆」,其實只係曹雲金對舊愛兼大陸女星張然嘅暱稱,兩人未婚,但手已分。總之未結婚未生仔。曹雲星仲笑言自己係「黃花閨仔」(原文係答「黃花大小夥子」……er……)一比之下,Elanne嘅回應,又真係太過正經。佢聽完曹雲金話係女追男之後,就話:「某人犯職業病,太愛搞笑,有娛樂到大家就好了。該回應的都回應過了,希望可以給我一點空間,此後繼續專注工作,再次謝謝大家關心!」

曹雲金搵食look 「優閒」look
萌? 好萌?? Un頂able
問曹雲金一齊幾耐?佢答:「時間不長吧!」你追求佢?曹雲金即笑道:「她追我的!」貪你咩好?「除了帥還有甚麼!」

鍾意就快D Share啦!