網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月24日 星期二

瘋狂跳拉丁!龔嘉欣鞠躬走光百密一疏 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

雖然龔嘉欣跳嗰陣全程夾到對髀實一實,但可惜百密一疏,衰喺鞠躬度!龔嘉欣、黎諾懿、許家傑同何艷娟今日出席「世界體育舞蹈大獎賽」記招,更分成兩隊大跳拉丁!在兩隊當中,以黎諾懿及龔嘉欣該隊較搶,除了因為嘉欣的火紅舞衣夠晒搶之外,大晒長腿嘅佢,喺跳拉丁時相當投入、唔單止不時做出伸展嘅動作,更任由黎諾懿「舞橫又舞直」。由於嘉欣着住裙仔,要跳啲咁大動作嘅舞步好易走光,不過佢好醒,全程夾到對髀好實,所以喺跳緊嘅 ...


雖然龔嘉欣跳嗰陣全程夾到對髀實一實,但可惜百密一疏,衰喺鞠躬度!

龔嘉欣、黎諾懿、許家傑同何艷娟今日出席「世界體育舞蹈大獎賽」記招,更分成兩隊大跳拉丁!

在兩隊當中,以黎諾懿及龔嘉欣該隊較搶,除了因為嘉欣的火紅舞衣夠晒搶之外,大晒長腿嘅佢,喺跳拉丁時相當投入、唔單止不時做出伸展嘅動作,更任由黎諾懿「舞橫又舞直」。

由於嘉欣着住裙仔,要跳啲咁大動作嘅舞步好易走光,不過佢好醒,全程夾到對髀好實,所以喺跳緊嘅時候,完全唔見有走光。不過當佢做出一個疑似俯身鞠躬嘅動作時,因為鞠得太過盡情,搞到心口外露都唔知,更疑以春光乍洩,真係百密一疏咯!而喺嘉欣身邊嘅黎諾懿見到嘉欣咁論盡,都唔知好嬲定好笑,成個尷尬樣出咗嚟,場面搞笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!