掃呢頁CODE去手機

2016年5月7日 星期六

鄭敬基接新娘搬主上枱 錢嘉樂轉做姊妹 __,鄭敬基,錢嘉樂,

53歲鄭敬基再婚,迎取細自己19年嘅女友Angie!53歲鄭敬基(Joe)今日在香港補搞婚禮迎娶比自己細19年嘅圈外女友Angie,而Joe亦學黎明咁喺社交網直播,不過Joe就係直播接新娘實況。片段開始錢嘉樂率領的兄弟團到新娘屋企,例牌姊妹團唔開門,有人話:「咁走。」等開門期間嘉樂又不停搞爛gag,他見Joe手上的鮮花球,又說:「一朵鮮花插在…靚花樽。」Joe再次多謝兄弟時,嘉樂繼續說:「又講呢啲 ...


53歲鄭敬基再婚,迎取細自己19年嘅女友Angie!

53歲鄭敬基(Joe)今日在香港補搞婚禮迎娶比自己細19年嘅圈外女友Angie,而Joe亦學黎明咁喺社交網直播,不過Joe就係直播接新娘實況。

片段開始錢嘉樂率領的兄弟團到新娘屋企,例牌姊妹團唔開門,有人話:「咁走。」等開門期間嘉樂又不停搞爛gag,他見Joe手上的鮮花球,又說:「一朵鮮花插在…靚花樽。」Joe再次多謝兄弟時,嘉樂繼續說:「又講呢啲嘢。」

搬埋耶穌上枱

Joe又解釋叫兄弟團唔好敲門,因為新娘房內有新娘子的愛犬,一敲就會吠,之後Joe再按門鐘,眾人又商量開門利是金額,最終姊妹開門,嘉樂即刻同姊妹展開牙骹戰,期間嘉樂又話轉投幫姊妹團,姊妹接到306元利是後嫌唔夠誠意,Joe又「搬主上枱」問姊妹是否教徒,更有兄弟朗誦聖經,兄弟添加512元,即共828元,兄弟又再誦聖經欲打動姊妹,Joe指新娘好愛主,望姊妹放行,最後添加至1,825元,加上新郎哥表示給契仔(狗仔)的一封利是,成功闖關!

錢嘉樂變節

入門後兄弟團接受玩新郎遊戲,Joe戴上米奇老鼠耳仔等頭飾蒙眼行石春路,被眾兄弟抬起的Joe則要食吊在半空的提子,而錢嘉樂就「變節」加入姊妹團,在旁睇戲食花生,最離譜是他竟然「手指拗出唔拗入」禁止Joe用手拿提子食。

新娘讚Joe唱得幾好

第二個遊戲則是學女團跳舞,因Joe不諳舞蹈,明知獻醜,但仍頂硬上,姊妹團見誠意十足讓他過關。而最後一關Joe在新娘房門口唱「多啦A夢二次創作版」發表「愛的宣言」,但有人嫌他走音,他自動自覺單膝跪地清唱多一次「加強版」,在旁的嘉樂則笑謂:「你咬字好啲。」否則就乘機講粗口,最後Joe跪地送上花球,Angie在親人陪伴下走出房間,兩人情深一吻,成功抱得美人歸,事後問到新娘Joe表現如何?她說:「都算唔錯啦,佢唱得好好㗎啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!