掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

品牌白酒爭兩分輸畀阿倫 廖碧兒心服口服 __,阿倫,廖碧兒,碧兒,譚詠麟,

廖碧兒輸得心服口服,大讚阿倫出品的紅酒好飲!譚詠麟(阿倫)去年為慶祝入行40周年推出兩款名為「AlanTam40thAnniversary-GoldenLabel」及「AlanTam40thAnniversary-SilverLabel」的紅酒,其中「AlanTam40thAnniversary-GoldenLabel」最近在一本紅酒雜誌舉行的試酒評分中獲得最高分數!藝人廖碧兒(Bernice)穿 ...


廖碧兒輸得心服口服,大讚阿倫出品的紅酒好飲!

譚詠麟(阿倫)去年為慶祝入行40周年推出兩款名為「Alan Tam 40th Anniversary-Golden Label」及「Alan Tam 40th Anniversary-Silver Label」的紅酒,其中「Alan Tam 40th Anniversary-Golden Label」最近在一本紅酒雜誌舉行的試酒評分中獲得最高分數!

藝人廖碧兒(Bernice)穿上連身長褲出席阿倫舉行的分享會,談到Bernice名下品牌的「BELLAVIZIO」白酒在紅酒雜誌舉行的試酒評分中,排名僅次於阿倫的「Alan Tam 40th Anniversary-Golden Label」排第二,問到Bernice只差兩分「輸」咗,可會覺得唔抵?她說:「唔會,都戥佢開心,佢呢支都好好飲、好開心大家都鍾意同一類型嘅嘢。(排名第二都好開心?)唔緊要啦,不過會叫佢留番一箱畀我。」她還透露自己也有推出紅酒:「白酒同紅酒分開唔同區,我冇乜生意頭腦。」原來Bernice於2012年推出自家白酒時,已請樂隊溫拿品嘗過。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!