網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月30日 星期一

【幾個音變首歌】周杰倫作歌送前世情人 __,周杰倫,

周杰倫新歌《前世情人》,係送畀佢嘅前世情人嘅。一段時間冇出新歌嘅台灣天王周杰倫,尋晚終於上載新歌《前世情人》嘅歌詞版MV,留言話:「有個女孩叫Hathaway在她四個月大時 彈了一段旋律我引以為傲 她.......是我女兒」原來首歌係由Hathaway喺四個月時,對住琴仔亂彈嘅音所作成,連作曲嘅一欄,都寫上「周杰倫、Hathaway」,唔係幾鍾意將囡囡曝光嘅周董,仲好難得咁喺MV嘅尾度放上囡囡「創 ...


周杰倫新歌《前世情人》,係送畀佢嘅前世情人嘅。

一段時間冇出新歌嘅台灣天王周杰倫,尋晚終於上載新歌《前世情人》嘅歌詞版MV,留言話:「有個女孩叫Hathaway 在她四個月大時 彈了一段旋律 我引以為傲 她.......是我女兒」

原來首歌係由Hathaway喺四個月時,對住琴仔亂彈嘅音所作成,連作曲嘅一欄,都寫上「周杰倫、Hathaway」,唔係幾鍾意將囡囡曝光嘅周董,仲好難得咁喺MV嘅尾度放上囡囡「創作」時嘅片段。

唔捨得囡囡嫁人

「前世情人」明顯係講緊佢嘅囡囡Hathaway,歌詞中完全體現出周董嘅父愛,「世界因你而露陽光燦爛的形狀」、「你笑一點一點一滴漾開 一字一句形容不來」、「原來原來原來有妳很驕傲」。雖然囡囡一歲都未夠,但睇嚟周董諗到囡囡將來會嫁人已經開始唔捨得,「我後來會在純白的禮堂 牽好久的手交給另個他」、「遠遠看着你們幸福 像前世我們有過的模樣」。

歌詞冧爆,歌迷聽完都勁感動,有人留言話「我邊哭邊看完了 謝謝杰倫的音樂讓我們參與了你的人生中好多階段 真的好以當你的粉絲為榮」、「Hathaway,妳將會是全世界最幸福的女孩。因為妳的爸爸是周杰倫」。

而新歌有Rap有唱,雖然有人就話周董依然係口齒不清,不過就話咁先係周氏風格嘅歌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!