網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月6日 星期五

盧國沾歡迎黃偉文寫詞:大家係朋友! __,盧國沾,

盧國沾話同黃偉文係朋友,歡迎佢寫詞呀!「詞壇聖手」盧國沾(沾Sir)將於7月22日至23日假紅館舉行作品展《歌詞大師盧國沾作品演唱會》,並獲得一班重量級歌手助陣,沾Sir率領他們聚集錄音室,包括張德蘭、陳秀雯、柳影虹、麥潔文、區瑞強、葉振棠、李龍基、薰妮,但另外兩位演出嘉賓羅嘉良及曾路得就因有事在身未能出席。一班老友久未聚頭,碰面當然雞啄唔斷,眾人齊齊灌錄重新編曲的大會主題曲《前程錦繡》,期間沾S ...


盧國沾話同黃偉文係朋友,歡迎佢寫詞呀!

「詞壇聖手」盧國沾(沾Sir)將於7月22日至23日假紅館舉行作品展《歌詞大師盧國沾作品演唱會》,並獲得一班重量級歌手助陣,沾Sir率領他們聚集錄音室,包括張德蘭、陳秀雯、柳影虹、麥潔文、區瑞強、葉振棠、李龍基、薰妮,但另外兩位演出嘉賓羅嘉良及曾路得就因有事在身未能出席。一班老友久未聚頭,碰面當然雞啄唔斷,眾人齊齊灌錄重新編曲的大會主題曲《前程錦繡》,期間沾Sir亦有在旁監督,邊聽邊流露滿意笑容,又表示很開心,畫面十分溫馨!

同羅嘉良相處愉快

沾Sir跟新娛國際綜藝製作公司負責人丘亞葵(Vigo)一同受訪,對於跟一班老友碰頭,沾Sir表示:「好開心,平時好少見佢哋,好欣賞佢哋支持。(佢哋話你對佢哋好重要?)唔好咁講,大家碰吓有啲運。」對於曾因經理人合約搞到對簿公堂的嘉良擔任嘉賓,沾Sir表示:「嘉良唔出現,邊個唱《秦始皇》?」他亦不擔心大家會把兩人恩怨成焦點:「有咩焦點都唔理得咁多,我哋相處愉快。」沾Sir亦表示今次揀《前程錦繡》作大會主題曲是其意思,Vigo解釋因此歌是勵志歌,很有意思,沾Sir又笑言屆時不會開金口唱埋一份:「我唔識唱,只識欣賞。」故到時只會跟家人在台下欣賞。

有神秘嘉賓

另外,對於後輩黃偉文(Wyman)曾提出自薦幫忙,沾Sir笑言:「佢想幫手?冇咩好幫手,現場大會有充足人手。(搵佢寫詞向你致敬?)呢個都可以,大家總算係朋友。」Vigo就表示已找同事跟Wyman聯絡,暫時未知可以叫他幫忙甚麼,但會邀請他、林夕及潘源良等人到場支持。Vigo亦透露暫時有十個表演嘉賓,屆時亦會有特別嘉賓,但現時未能透露,講到未能邀到關正傑復出做嘉賓,他表示到時會找其他歌手唱其金曲,如《大地恩情》,相信會有另一種演繹。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!