掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

羅明珠心急復出拍「開心鬼」 咩減肥方法都試 __,羅明珠,

羅明珠心急復出拍「開心鬼」咩減肥方法都試5,198views│2016年05月27日羅明珠離世前,一直籌備緊佢復出嘅第一部電影,仲諗住翻拍開心鬼系列,因為咁,佢近排心急減肥,唔停咁試不同嘅減肥方法。羅明珠15歲半出道嘅第一部電影就係開心鬼,除咗作為佢復出嘅第一部戲,佢仲計劃拍埋網劇同出唱片。好朋友周美鳳知道佢近排確係心急減肥。周美鳳說:「我有聽過佢最近話會拍嘢。」講到羅明珠嘅為人,周美鳳就大讚:「 ...






  • 其他影片:>>






  • 羅明珠心急復出拍「開心鬼」 咩減肥方法都試
  • 5,198 views│2016年05月27日
  • 羅明珠離世前,一直籌備緊佢復出嘅第一部電影,仲諗住翻拍開心鬼系列,因為咁,佢近排心急減肥,唔停咁試不同嘅減肥方法。羅明珠15歲半出道嘅第一部電影就係開心鬼,除咗作為佢復出嘅第一部戲,佢仲計劃拍埋網劇同出唱片。好朋友周美鳳知道佢近排確係心急減肥。

    周美鳳說:「我有聽過佢最近話會拍嘢。」講到羅明珠嘅為人,周美鳳就大讚:「我直情標眼淚,冇可能接受,佢個人好開朗,好有義氣,佢好貪靚,我一收到呢啲消息,我諗咗好多個可能性,但我唔想去揣測。」多年朋友洪羅拔就話羅明珠減肥過度:「我對上一次見佢係草蜢生日,幾個月前,(佢瘦咗好多?)我諗佢係咪積極減肥嘅問題,佢全身碌雞蛋去瘀青去脂肪,都有做機。你知佢做嘢好鬼積極又要快,可能過度過量。」

    鍾意就快D Share啦!