網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月5日 星期四

【獨家有片】睇完馬天佑露械 攰爆吳千語陪林峯入養和 __,馬天佑,林峯,天佑,吳千語,千語,

啱啱至講完馬天佑就當住阿嫂吳千語面前露械,斷到正一正仲上埋封面,尷尬到暈,惟有狂道歉,反而老死林峯就笑到停唔到——接受周刊訪問嗰陣表面上係咁,私底下唔知喇。今午兩點半左右,林峯同千語BB現身養和醫院,咩事事?原來開完個唱嘅林峯患感冒,去睇醫生,林峯仲要打針。等到近三點,差唔多走得喇,林峯雙親同工人都有嚟接佢,雙親更拎住一袋食物,仲騷俾阿仔望望,林峯見到即話:「正喎!好嘢!」成個小朋友咁。期間千語B ...




其他影片:>>






啱啱至講完馬天佑就當住阿嫂吳千語面前露械,斷到正一正仲上埋封面,尷尬到暈,惟有狂道歉,反而老死林峯就笑到停唔到——接受周刊訪問嗰陣表面上係咁,私底下唔知喇。今午兩點半左右,林峯同千語BB現身養和醫院,咩事事?原來開完個唱嘅林峯患感冒,去睇醫生,林峯仲要打針。等到近三點,差唔多走得喇,林峯雙親同工人都有嚟接佢,雙親更拎住一袋食物,仲騷俾阿仔望望,林峯見到即話:「正喎!好嘢!」成個小朋友咁。期間千語BB一直乖乖坐喺度等。終於走得喇,記者即關懷下林峯啦:「係咪攰得滯病咗?」林峯就話:「感冒啫!」「報道話馬天佑……」都未問完,林峯已經話:「回應咗喇喎!唔講喇喎!」「再講多次啦!」

「得個笑言囉!」

「嬲唔嬲?」

「冇呀,得個笑字囉。」至於「眼福不淺」嘅千語BB就不發一言,一直跟喺林峯後面行,然後一支箭上車走lu。

採訪、攝影:梁繼光 林峯開完個唱後患感冒,今日由千語BB陪伴下去咗養和求診。
林峯雙親來接,千語BB幫手拎嘢
出嚟嗰陣,林峯一聽到「馬天佑」三個字,就… 「回應咗喇喎!唔講喇喎!」
林峯爸爸 千語BB個樣好攰

鍾意就快D Share啦!