掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

【今次「知情者」係拉姑】向太爆栢芝禁謝家見孫 四哥:多餘嘅! __,向太,狄波拉,拉姑,謝賢,四哥,陳嵐,栢芝,張栢芝,

向太又發玏,不過今次戰場係由微博移師到康城。日前向太喺康城接受內地傳媒訪問嗰陣,內容再一次提到張栢芝。適逢上個禮拜(12日),栢芝細仔謝振南(Quintus)6歲生日,栢芝幫壽星仔大搞生日P,不過老竇謝霆鋒、爺爺謝賢同嫲嫲狄波拉全部冇影。對於有指霆鋒掛住拍拖,少理兩個仔,搞到Quintus唔肯見佢。當時霆鋒同栢芝發表聯署聲明否認,又澄清謂兩人一直保持良好關係及緊密溝通,又稱:「我們及兩位兒子的相處 ...


向太又發玏,不過今次戰場係由微博移師到康城。日前向太喺康城接受內地傳媒訪問嗰陣,內容再一次提到張栢芝。適逢上個禮拜(12日),栢芝細仔謝振南(Quintus)6歲生日,栢芝幫壽星仔大搞生日P,不過老竇謝霆鋒、爺爺謝賢同嫲嫲狄波拉全部冇影。對於有指霆鋒掛住拍拖,少理兩個仔,搞到Quintus唔肯見佢。當時霆鋒同栢芝發表聯署聲明否認,又澄清謂兩人一直保持良好關係及緊密溝通,又稱:「我們及兩位兒子的相處方式也只有我們二人最清楚,懇請這些『身邊人』和『知情人士』不要再捏造故事來傷害小朋友。」(新聞連結: http://bit.ly/1Ou9ujj )但今次呢位「知情人士」,竟然係已經反咗面嘅Tiffany陳嵐——即係向太。向太前日於康城影展接受大陸傳媒訪問時,又大爆栢芝唔俾謝家見兩粒孫。而向太聲稱消息來源,是狄波拉。向太話,佢之前都聽過話霆鋒冇得見兩個仔,一次街上撞來碰見狄波拉,問佢發生咩事。向太稱:「後來我碰到狄波拉,她說不是我們不看(孫兒),百般阻撓,我們看不到。」講到呢度,向太就話:「希望她真的變好。我真的希望張栢芝改掉不好的毛病。我真的苦口婆心,我不是第一次救她。我總是選擇相信人好過不相信人,這樣比較快樂。」《蘋果》致電拉姑,暫未回覆;四哥就話:「多餘嘅!唔答呢啲問題!」至於霆鋒就透過經理人霍汶希表示不回應。向太訪問一出,喺微博例牌畀栢芝啲fans圍攻,不過同網民多次駁火嘅向太,就話係人哋訪問佢,佢先答,而且所講嘅嘢,全部都係事實。

向太前日現身康城影展,接受騰訊娛樂訪問時,又爆seed指栢芝禁止拉姑見兩粒孫。 日前Quintus 6歲生日,謝家未見影。
之前婷婷受訪時,表示拉姑與四哥見唔到兩粒孫。結果婷婷即備受栢芝fans圍攻。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!