掃呢頁CODE去手機

2016年5月14日 星期六

黎明:直擊天王傳菜實錄 黎明遭女領班狂插 __,黎明,

黎明(左)首次做企堂,就畀嚴格嘅女領班「再培訓」。向來官仔骨骨嘅黎明(Leon),簽約大陸真人騷後乜都要做,今次仲要做埋企堂,即係大陸講嘅「服務員」。呢個任務,對於Leon嚟講當然冇難度,話晒佢經常出入五、六星級酒店,就算未做過企堂都見過唔少大場面,所以佢原本都信心十足咁話:「我不介意做服務員,因為每樣東西都是從底層慢慢開始學嘛。」不過當Leon換上唔稱身嘅侍應制服後,天王頓時變咗平民,仲要接受女 ...


黎明(左)首次做企堂,就畀嚴格嘅女領班「再培訓」。

向來官仔骨骨嘅黎明(Leon),簽約大陸真人騷後乜都要做,今次仲要做埋企堂,即係大陸講嘅「服務員」。呢個任務,對於Leon嚟講當然冇難度,話晒佢經常出入五、六星級酒店,就算未做過企堂都見過唔少大場面,所以佢原本都信心十足咁話:「我不介意做服務員,因為每樣東西都是從底層慢慢開始學嘛。」

不過當Leon換上唔稱身嘅侍應制服後,天王頓時變咗平民,仲要接受女領班嘅「再培訓」。由斟茶開始,Leon就係咁挨鬧,女領班Keep住話:「不對…不對…不對…你怎麼可以這樣呢!」名副其實天王都冇面畀,而一向甚有大將之風嘅黎明,亦畀女領班鬧到頭耷耷兼騰晒雞,認真陰公。

Leon:希望她能諒解我

之後嘅打擊仲大,上菜時,女領班指Leon錯漏百出,仲話黎天王冇正確使用托盤:「你這樣倒在客人身上怎麼辦?你知道客人一件衣服有多貴嗎?你覺得你今天的工資能賠得起他的衣服嗎?」黎天王聽完即時啞咗,急忙為自己解釋,不過女領班完全唔理,仲要指責Leon藉口多多。Leon事後表示,希望女領班可以諒解他:「我完全理解她,但我剛下飛機(很累),有些脾氣,我也希望她能諒解我。」畀人鬧到咁,都可以調番轉話希望人哋可以諒解自己,黎天王真係夠晒大器。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!