掃呢頁CODE去手機

2016年5月17日 星期二

孫耀威開舖執清光 出血蝕千萬 __,孫耀威,

Eric咬緊牙關頂硬上,期望有朝一日連本帶利賺番一大筆!
孫耀威開舖執清光出血蝕千萬歌手孫耀威(Eric)過去兩年在樂壇銷聲匿迹,原來是轉戰商界做良心老闆,惟事與願違,蝕足千萬身家!高峰期時,他在台灣及上海聘請近百名員工,如今實體店雖然已全數結業,但Eric仍未被打沉,並將基地搬返香港,以「打不死」精神繼續打拚,他說:「信自己眼光係賺到錢,唔係掟咗啲錢就冇回頭。」Eric咬緊牙關頂硬上,期望有朝一日連本帶利賺番一大筆!孫耀威多年來在中港台都「吃得開」,屬 ...


孫耀威開舖執清光 出血蝕千萬

歌手孫耀威(Eric)過去兩年在樂壇銷聲匿迹,原來是轉戰商界做良心老闆,惟事與願違,蝕足千萬身家!高峰期時,他在台灣及上海聘請近百名員工,如今實體店雖然已全數結業,但Eric仍未被打沉,並將基地搬返香港,以「打不死」精神繼續打拚,他說:「信自己眼光係賺到錢,唔係掟咗啲錢就冇回頭。」

孫耀威多年來在中港台都「吃得開」,屬於早期到內地拍劇掘金的藝人,身家豐厚。數年前,他自資做老闆在台灣及上海開餐廳及投資酒吧生意,可惜遇人不淑,慘敗收場。久未在港露面的Eric日前為下月有份演出的音樂會接受專訪,提到近兩年猶如「退隱樂壇」,他自爆曾嘗試從商,與著名法國服裝品牌設計師Christian Audigier合作做洋酒、傢俬及時裝生意:「嗰時喺台灣同上海都有開舖,所以就少咗做幕前。」

炒人惹官非

藝人做生意大多有「血淚史」,Eric亦不例外,他說:「會畀人呃,甚至睇中你嘅藝人身份而威脅你,從中獲得好處。」原來他於2014年曾在上海開酒吧,期間解僱了一名工作態度懶散的女員工,事隔一個月後,該員工以懷孕為由,要求公司賠償40個月薪金,否則在微博「唱衰」他。Eric無奈地說:「其實解僱佢嗰刻,佢根本未懷孕,佢亦唔知自己有身孕,但內地法例係保障僱員多於僱主,後來件事鬧上法庭。」他透露當時法官曾作出調解,他亦一度打算妥協賠償,卻被同事制止,覺得不應該讓該員工得逞,在他的斡旋下,對方由原先索償40個月薪金逐漸降低要求至30個月、20個月,最終只賠償了一個月人工,他說:「個女仔又開開心心咁收咗,佢只係想呃得一蚊得一蚊!」

心口掛個「勇」字,好快就回本!
  • 心口掛個「勇」字,好快就回本!

「相信自己眼光!」

Eric又曾於2013年在台灣開餐廳,但開業翌日即被控違規而停業,他其後再遇上呃錢員工,亦有拍檔因蝕錢而離場,遺下一堆爛攤子等他執手尾。Eric在高峰期曾聘用逾百名員工,這位「良心老闆」為了力保餘下的員工的飯碗而力撐到底,他大方承認投資蝕了八位數:「千萬以上就一定某啲人令我失望,咪當上咗一課囉。(仲會繼續做?)有啲嘢冇得唔做,因為計劃咗好耐,亦相信自己眼光,有籌備啲演藝投資計劃,自己寫咗六、七個劇本,如果搵唔到人投資,到時就自己拍囉!」

提到在台灣及上海都花上千萬投資開店,最後卻關門大吉,他說:「依家有嘅實物係辦公室,會繼續做洋酒生意,香港亦有伸展出嚟嘅時裝同飾物品牌,最快有實體嘢都要等到暑假,希望好快步入收成期」問到蝕了半份身家,可會重返幕前搵錢?他笑說:「的確做演藝係最快賺錢嘅,但我本身冇離開過,只係之前啲時間用咗嚟做生意,令出碟同演唱會計劃擱置咗。依家想將生意同演藝拉埋一齊做啲Project,當然希望賺到錢,唔係掟咗啲錢就冇回頭啦,咁樣好Hurt!」

文:音樂組

攝:張福宏


鍾意就快D Share啦!