網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

趕返港排舞台劇 陳法拉紐約直播搬竇 __,法拉,陳法拉,

陳法拉在紐約學校的化妝間內做fb直播。藝人陳法拉目前身在紐約修讀為期四年嘅戲劇碩士課程,而嚟緊7月法拉將會與男神黃子華合演舞台劇,可謂萬眾矚目,唔少粉絲爭住撲飛!原本今日係法拉第二個學年嘅Lastday,所以佢就要執好晒個化妝間,下一個學年就會轉去另一個化妝間。期間法拉喺Facebook玩直播,同一大班網民一齊執嘢,甫開始佢先同大家say個hi,之後佢就介紹呢個小小化妝間:「呢個位坐咗一年,每一日 ...


陳法拉在紐約學校的化妝間內做fb直播。

藝人陳法拉目前身在紐約修讀為期四年嘅戲劇碩士課程,而嚟緊7月法拉將會與男神黃子華合演舞台劇,可謂萬眾矚目,唔少粉絲爭住撲飛!

原本今日係法拉第二個學年嘅Last day,所以佢就要執好晒個化妝間,下一個學年就會轉去另一個化妝間。期間法拉喺Facebook玩直播,同一大班網民一齊執嘢,甫開始佢先同大家say個hi,之後佢就介紹呢個小小化妝間:「呢個位坐咗一年,每一日、每一堂有十分鐘可以坐喺個位度,可以睇書、食飯、休息,個位唔係好大。」

不捨小天地

化妝間內仲貼滿唔少老師及同學送上嘅鼓勵信同賀卡,而法拉都話好唔捨得呢個「小天地」。最後,法拉就話好快會返香港,準備同黃子華綵排舞台劇:「好快,呢幾日收拾好我嘅書枱,好快我就會返香港排練我下一個節目,就係我嘅舞台劇,大家有冇買飛呀?買唔買到飛呀?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!