掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

同前度結唔成婚 單身楊明冧掂莊思明 __,莊思明,楊明,思明,

同前度結唔成婚單身楊明冧掂莊思明7,946views│2016年05月18日「(咁呢個會否是理想結婚對象?)我每次拍拖都係想結婚嘅,每一次都係諗住行到最尾嘅!」睇楊明咁錫莊思明,相信佢都一樣有結婚嘅打算,所以當大家睇緊呢條片嘅時候,話唔定佢哋已經喺馬拉見緊家長,傾緊終身大事了。成日聽人講話咩「愛一個,上一課。」睇嚟楊明都算係教材。02年嗰陣,楊明同索腿天后陳敏之撻著,就算兩年後分手,但07年又復合 ...






  • 其他影片:>>






  • 同前度結唔成婚 單身楊明冧掂莊思明
  • 7,946 views│2016年05月18日
  • 「(咁呢個會否是理想結婚對象?)我每次拍拖都係想結婚嘅,每一次都係諗住行到最尾嘅!」

    睇楊明咁錫莊思明,相信佢都一樣有結婚嘅打算,所以當大家睇緊呢條片嘅時候,話唔定佢哋已經喺馬拉見緊家長,傾緊終身大事了。

    成日聽人講話咩「愛一個,上一課。」睇嚟楊明都算係教材。02年嗰陣,楊明同索腿天后陳敏之撻著,就算兩年後分手,但07年又復合過,可惜最終有指男方花心而緣盡。之後亦不時傳出楊明同過圈內、外嘅人有緋聞或者拍拖。直到一零年同圏外女友Joanna拍拖,楊明嘅感情生活先至穩定落嚟,13年更宣布結婚喜訊,連結婚相都影埋添。可惜,籌備婚禮期間二人多次吵大鑊,搞到結唔成!

    楊明空窗大半年,咁啱因合作《愛・回家》而互有情愫嘅莊思明亦同陳慧琳細佬陳司翰斬纜。所以楊明與莊思明嘅緣份要嚟,想擋都擋唔住。

    鍾意就快D Share啦!