網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月26日 星期四

歐陽巧瑩:歐陽巧瑩沙灘晒豪乳 林師傑冇眼睇? __,林師傑,歐陽巧瑩,

個Mon就嚟爆裂喇…「無綫咪神」之一嘅歐陽巧瑩一向以健康性感見稱,曾經講過「趁後生咪晒吓」嘅佢,果然冇食言,一得閒就會喺Instagram上載性感相晒性感Body!今日,佢又大方向大家派軍糧,喺網上上載超性感嘅瞓沙灘相,佢驕人嘅34C上圍,喺鏡頭前真‧「Big」爆,搞到大家隔住個Mon都想窒息,真係嚇到個心離一離呀!歐陽巧瑩仲留言話:「期待陽光伯伯快快來,你知道我在等你嗎?如果你真的在乎我。」去到 ...


個Mon就嚟爆裂喇…

「無綫咪神」之一嘅歐陽巧瑩一向以健康性感見稱,曾經講過「趁後生咪晒吓」嘅佢,果然冇食言,一得閒就會喺Instagram上載性感相晒性感Body!今日,佢又大方向大家派軍糧,喺網上上載超性感嘅瞓沙灘相,佢驕人嘅34C上圍,喺鏡頭前真‧「Big」爆,搞到大家隔住個Mon都想窒息,真係嚇到個心離一離呀!歐陽巧瑩仲留言話:「期待陽光伯伯快快來,你知道我在等你嗎?如果你真的在乎我。」去到咁盡,點樣叫人可以唔在乎你呀?

相隔幾個字後,歐陽巧瑩再次更新Instagram,晒出一張平瞓喺沙灘嘅相,隔籬仲多咗個男人,佢就係其男友林師傑!原來佢哋今日約埋一齊去沙灘曬日光浴。歐陽巧瑩仲留言:「伯伯出來了 😍👙 讓我地(哋)一起變燒豬吧」相中所見,林師傑畀太陽曬到面紅紅,好似好熱。唔知係咪見到女友咁惹火,林師傑都忍唔住單起隻眼,一面驚訝咁望實歐陽巧瑩,到底佢係想表達隻眼開隻眼閉(即係冇眼睇咯),定還是佢都覺得好驚嘆呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!