掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

【咁避忌?】莊思明楊明前後腳返港 __,莊思明,楊明,思明,

做咩唔一齊出嚟見大家呀?熱戀中的莊思明與楊明可謂一秒鐘也不欲分離!日前楊明到吉隆坡工作,思明亦充當「跟得女友」飛當地相伴,順道探望雙親。昨晚二人齊齊返港,惟卻玩低調前後腳出閘,戴上口罩的思明拖住一車行李率先現身,未幾便有一位男士為她拖行李,被問到為何不與楊明一起出閘,思明撒嬌謂:「我自己放假去咋!(冇拍拖咩?)有抽時間一齊食餐飯。(順便見家長?)唔講啦!(覺唔覺得發展太快?)唔講呢啲嘢啦!(有冇s ...


做咩唔一齊出嚟見大家呀?熱戀中的莊思明與楊明可謂一秒鐘也不欲分離!日前楊明到吉隆坡工作,思明亦充當「跟得女友」飛當地相伴,順道探望雙親。昨晚二人齊齊返港,惟卻玩低調前後腳出閘,戴上口罩的思明拖住一車行李率先現身,未幾便有一位男士為她拖行李,被問到為何不與楊明一起出閘,思明撒嬌謂:「我自己放假去咋!(冇拍拖咩?)有抽時間一齊食餐飯。(順便見家長?)唔講(覺唔覺得發展太快?)唔講呢啲嘢(有冇s ...


做咩唔一齊出嚟見大家呀?

熱戀中的莊思明與楊明可謂一秒鐘也不欲分離!日前楊明到吉隆坡工作,思明亦充當「跟得女友」飛當地相伴,順道探望雙親。

昨晚二人齊齊返港,惟卻玩低調前後腳出閘,戴上口罩的思明拖住一車行李率先現身,未幾便有一位男士為她拖行李,被問到為何不與楊明一起出閘,思明撒嬌謂:「我自己放假去咋!(冇拍拖咩?)有抽時間一齊食餐飯。(順便見家長?)唔講(覺唔覺得發展太快?)唔講呢啲嘢(有冇set定好日子結婚?)你哋實知啦,自己就冇諗,突然見到你哋好驚。」談到被拍到與楊明於街頭親熱,那父親可有責怪?思明尷尬表示未有與父親討論該些話題,但就承諾下次會檢點一些。

而思明更趁此行帶同楊明出席好友聚會,正式作出介紹之餘,更要讓男友融入其朋友圈中,當中曾與李思捷傳緋聞的馬來西亞女模Amber,也有於instagram分別上載與二人的合照,並表示與思明已有10年沒有見面。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!