掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

【前港督仲記得廣東話㗎!】麥明詩斬完雞 見前港督衛奕信爵士 __,麥明詩,

倒行逆施點解?你睇今日,張德江車隊由馬料水沿科學園道,朝大埔方向逆線行駛。一名市民口中嘅「區區一個小官嚟啫」,在港挑戰法律。諷刺的是,這位「區區一個小官」在歡迎晚宴上,卻訓示港人、同你講「法治」,稱「法治是香港核心價值之一,是社會穩定的基石。法律面前人人平等,希望政府和司法機關切實履行維護法治的神聖職責,嚴明執法。」一句講晒,特事特辦。睇到呢度,係咪好想日日睇麥明詩《星星探親團》介紹英國?離地又好 ...




其他影片:>>






倒行逆施點解?你睇今日,張德江車隊由馬料水沿科學園道,朝大埔方向逆線行駛。一名市民口中嘅「區區一個小官嚟啫」,在港挑戰法律。諷刺的是,這位「區區一個小官」在歡迎晚宴上,卻訓示港人、同你講「法治」,稱「法治是香港核心價值之一,是社會穩定的基石。法律面前人人平等,希望政府和司法機關切實履行維護法治的神聖職責,嚴明執法。」一句講晒,特事特辦。睇到呢度,係咪好想日日睇麥明詩《星星探親團》介紹英國?離地又好show off都好,起碼有一個FF的空間——你懂的。噚晚麥明詩主持嘅第二集(亦係佢主持嘅最後一集),有驚喜,因為,有前港督——衛奕信男爵。第27任香港總督。履新時,香港主權尚有10年時間就要移交中國。港人對衛奕信評價一般,一則指其對中方態度不夠強硬,二來亦有指他偏袒中方,包括擱置88直選,與接受的「末代港督」彭定康強硬姿態成強烈對比。之不過咁,有得睇衛奕信男爵與麥明詩,你真係唔望下?講番噚晚呢集《星星》,麥明詩帶crew出席劍橋英式貴族舞會Spring Ball被指「白撞」嘅面當然輕描淡寫帶過,麥明詩嘅script仲話主辦單位同出席嘅同學仔都對佢好熱情添。鏡頭前又真係見到麥明詩係咁同人social,又同應屆劍橋大學學生組織主席James Hutt打招呼,麥明詩盛讚對方「文質彬彬又好靚仔」,不過對方似乎真係唔太清楚麥明詩係邊位。去完Spring Ball,身穿晚裝嘅麥明詩就踩單車趕去另一個ball——劍橋大學香港及中國事務周年晚宴,見衛奕信男爵。闊別多年,已屆81歲嘅衛奕信男爵丰采依然,似乎冇乜點變。麥明詩話佢曾任劍橋其中一家學院嘅校長,平時都有keep住同學生交流,晚宴上兩人仲閒聊幾句談近況,麥明詩話依家享受緊非凡生活,但仍在適應緊閃光燈下嘅生活,衛奕信男爵即予以勉勵……哎,這些機會。麥明詩又問衛奕信男爵識唔識聽廣東話,衛奕信點頭say YES,但就唔識講,學緊普通話。麥明詩對鏡頭悄聲道:「咁所以唔好講佢壞話,hehe。」講完即擰轉頭向衛奕信男爵微笑,再握手致謝。順帶一提,今集《星星》麥明詩冇咁離地,反而仲好貼地咁,去markert買菜煮飯,仲表演斬雞添!女神斬雞,有幾奇喎!相關新聞:

【張德江訪港】特事特辦去科學園逆線行車 警方解畫

http://bit.ly/1V9pPvg

那些年。80年代末期。
港督衞奕信參觀《十八樓 C座》錄音,周潤發其時是特別嘉賓。 邵逸夫爵士 前港督,別來無恙!
衛奕迅夫人都應邀出席
麥明詩與兩摯友遊康河‧ 食相好真
麥明詩分享媽媽教佢嘅擇偶心得:重內涵,樣係唔重要。太靚嗰啲,好易俾人搶。 睇靚仔練划艇
麥明詩所屬嘅Newnham College嘅衛衣。
麥明詩斬雞雞!
好似大嚿得滯
著成咁,踩單車? 高踭鞋?係呀,麥明詩就係呢個look同呢款交通工具去Spring Ball。
就係呢個ball,爆出麥明詩& crew被指「白撞」事件。 阿主席同麥明詩似乎係完全唔識咁喎! 真係完全唔識。
入場 Spring Ball場內

鍾意就快D Share啦!