網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月24日 星期二

出動私伙晚裝拍劇 林夏薇晒線勁省鏡 __,林夏薇,

林夏薇好索呀!藝人陳展鵬、林夏薇為無綫劇集《乘勝狙擊》拍攝,夏薇因要拍攝結婚場口,故身穿婚紗上陣,更露出事業線,原來這件婚紗是她與丈夫結婚時的其中一件晚裝(不過其實個款係堅似婚紗嘅),故着起來相當合身!展鵬見到時都不禁讚她謂:「嘩!唔怪得咁靚咁啱身啦!」問到真的婚紗會否留待將來女兒出嫁時穿,夏薇謂:「我件婚紗都保存得好好。(戲中會否出動大量私伙?)都會,不過都係着過嘅舊衫。」趙希洛着私伙睡衣勾引展 ...


林夏薇好索呀!藝人陳展鵬、林夏薇為無綫劇集《乘勝狙擊》拍攝,夏薇因要拍攝結婚場口,故身穿婚紗上陣,更露出事業線,原來這件婚紗是她與丈夫結婚時的其中一件晚裝(不過其實個款係堅似婚紗嘅),故着起來相當合身!展鵬見到時都不禁讚她謂:「嘩!唔怪得咁靚咁啱身」問到真的婚紗會否留待將來女兒出嫁時穿,夏薇謂:「我件婚紗都保存得好好。(戲中會否出動大量私伙?)都會,不過都係着過嘅舊衫。」趙希洛着私伙睡衣勾引展 ...


林夏薇好索呀!

藝人陳展鵬、林夏薇為無綫劇集《乘勝狙擊》拍攝,夏薇因要拍攝結婚場口,故身穿婚紗上陣,更露出事業線,原來這件婚紗是她與丈夫結婚時的其中一件晚裝(不過其實個款係堅似婚紗嘅),故着起來相當合身!展鵬見到時都不禁讚她謂:「嘩!唔怪得咁靚咁啱身」問到真的婚紗會否留待將來女兒出嫁時穿,夏薇謂:「我件婚紗都保存得好好。(戲中會否出動大量私伙?)都會,不過都係着過嘅舊衫。」

趙希洛着私伙睡衣勾引展鵬

而同場的趙希洛就透露劇中經常勾引展鵬,更要着性感睡衣上陣,但最終都勾引不成,她謂:「拍攝時嘅睡衣都係私伙,雖然自己都喺外國長大,但拍起上嚟都有啲緊張。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!