掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

【堅離地】麥明詩無綫節目分享劍橋生活 網民:終於明佢點解冇朋友 __,無綫,麥明詩,

唔知大家仲記唔記得,之前十優港姐麥明詩(Louisa)遠赴英國拍攝無綫節目《星星探親團》,其中一個重點係返回母校劍橋大學拍攝,點知事後俾劍橋學生報《TheTab》爆料,指「有人」在舞會中「呃飲呃食」,最後在場保安要求一眾人等從側門離開。(新聞連結:http://bit.ly/1qqSHCp)呢集《星星探親團》噚晚播出……嗯……有啲壓力,因為成集都係一個贏在起跑線上的資優生的成功自白。十優狀元。劍橋 ...


唔知大家仲記唔記得,之前十優港姐麥明詩(Louisa)遠赴英國拍攝無綫節目《星星探親團》,其中一個重點係返回母校劍橋大學拍攝,點知事後俾劍橋學生報《The Tab》爆料,指「有人」在舞會中「呃飲呃食」,最後在場保安要求一眾人等從側門離開。(新聞連結: http://bit.ly/1qqSHCp )呢集《星星探親團》噚晚播出……嗯……有啲壓力,因為成集都係一個贏在起跑線上的資優生的成功自白。十優狀元。劍橋生。港姐冠軍。如果你係同家長一齊收看,咁…壓力可能仲大。當然,家境還不錯的麥明詩,踏上劍橋之路也是捱過了不少苦頭,亦靠其意志毅力,一步一步踏上十優狀元兼劍橋生還當選港姐這條路。節目中,麥明詩帶大家到位於Crowthorne嘅威靈頓公學(Wellington College)——其預科生活的起點講起,一路介紹到劍橋。著名貴族學校與英國頂級學府的神秘面紗隨著麥明詩介紹下慢慢揭開,仲帶埋大家參觀女生宿舍喎,感覺真係超夢幻0架。之但係,幫麥明詩撰稿嘅仁兄,幾乎三句不離「劍橋」、「十優」,令人夜麻麻睇呢個節目時都覺得有啲「曬」。呢啲對白可能不是麥明詩原意(啩…),但有啲欣賞過此集的網民,就覺得頗「離地」,亦有人話:「我終於明白麥明詩點解冇朋友。」摘錄部份麥明詩節目中對白:

「17歲隻身到英國,逐步實踐理想,孭住十條A就入到劍橋?冇咁易0架!成功需苦幹!」

「劍橋生呢個名,絕對得來不易0架」

「非一般嘅劍橋生,當然有非一般嘅劍橋生活」

「大家知我係港姐冠軍,知我係十優狀元,但我依家最想同大家分享嘅,係我喺呢間英國頂級學府所經歷嘅三年大學生活。」

「中學讀緊女拔萃嘅我,原來諗住本地升學,但09年會考成績都唔錯啦,英國Crowthorne一間寄宿學校就收咗我喇(威靈頓公學)。」

「呢間係英國嘅貴族學校,全校有一千學生,一成半係留學生,收生門檻好高,堪稱頂級大學嘅搖籃。」

「讀一個學期要一萬鎊,一年有三個學期,即係一年要三萬鎊,好彩我攞到少少獎學金可以幫補下。」

「選劍橋難定選港姐難?如果我會考冇咁嘅成績,我就唔會搵到間咁嘅寄宿學校啦;如果我冇入到劍橋,我諗我未必會贏到港姐,所以好奇妙0架成件事。」

「07年15歲嘅我,就係喺King's College呢間教堂入面,立志要成為劍橋嘅一份子。好膚淺0架那時,未見過間咁靚嘅大學,將同阿哥張相曬8R,擺喺枱頭,俾咗我好大嘅動力,好努力咁去讀書。」

節目opening 成班好友都係仔!「劍橋生活就係咁0架喇!飲酒,跳舞,開香檳,同埋讀書!」
由英國讀預科講起
位於Crowthorne嘅Wellington College,就是麥明詩讀預科的地方。 麥明詩稱該校「收生門檻好高,堪稱頂級大學嘅搖籃。」
「呢間學校仲要係男多女少,咁我就覺得…都幾開心」 化學老師
化學老師話聽過佢係香港小姐,麥明詩尷尬笑。
「讀一個學期要一萬鎊,一年有三個學期,即係一年要三萬鎊,好彩我攞到少少獎學金可以幫補下。」 踏上劍橋之路:「選劍橋難定選港姐難?如果我會考冇咁嘅成績,我就唔會搵到間咁嘅寄宿學校啦;如果我冇入到劍橋,我諗我未必會贏到港姐,所以好奇妙0架成件事。」
到喇!
有繁體字! 麥明詩犯禁
「07年15歲嘅我,就係喺King's College呢間教堂入面,立志要成為劍橋嘅一份子。」 「好膚淺0架那時,未見過間咁靚嘅大學,將同阿哥嘅呢張相曬8R,擺喺枱頭,俾咗我好大嘅動力,好努力咁去讀書。」
出席校內formal dinner

鍾意就快D Share啦!