掃呢頁CODE去手機

2016年5月12日 星期四

男友唔認愛!網民力撐江若琳鬧爆曹雲金 __,江若琳,

曹雲金會唔會玩得大咗啲呢?近年全力喺內地發展嘅江若琳(Elanne)突然爆出新戀情,男友就係有「相聲界時尚潮人」嘅曹雲金,佢哋一連幾日好似連體嬰咁拍拖,期間就連家長都見埋,機場離別時更當眾激吻,事後Elanne亦承認拍拖仲話希望大家祝福佢哋。原本應該係一件開開心心嘅事,不過曹雲金竟然喺微博否認戀情,仲話:「其實那是我的孿生弟弟曹雲銀!想瞭解更多詳情內幕不為人知的秘密,請持續跟蹤!」一眾網民見到曹雲 ...


曹雲金會唔會玩得大咗啲呢?

近年全力喺內地發展嘅江若琳(Elanne)突然爆出新戀情,男友就係有「相聲界時尚潮人」嘅曹雲金,佢哋一連幾日好似連體嬰咁拍拖,期間就連家長都見埋,機場離別時更當眾激吻,事後Elanne亦承認拍拖仲話希望大家祝福佢哋。

原本應該係一件開開心心嘅事,不過曹雲金竟然喺微博否認戀情,仲話:「其實那是我的孿生弟弟曹雲銀!想瞭解更多詳情內幕不為人知的秘密,請持續跟蹤!」一眾網民見到曹雲金咁講,都覺得佢有啲過份,Elanne都咁大方認愛,反而男方仲公開講埋啲咁嘅嘢,有網民睇唔過眼即刻登記一個叫「曹雲銀」嘅微博名發文,就叫曹雲金唔好賴落佢到,叫曹雲金自己負責番,亦有網民覺得曹雲金應該坦坦白白,有就有冇就冇唔好講埋呢啲唔負責任嘅嘢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!