掃呢頁CODE去手機

2016年5月4日 星期三

黎明臨尾狂拋金句 聽唔明嘅請坐低 黎明

到底係黎明太高深,定係大家看不穿呢?天王黎明(Leon)第5場4D騷來到尾聲,Leon就喺台上分享喺摩天輪度同粉絲零距離接觸嘅時刻,佢透露喺摩天輪上,有粉絲問佢幾時結婚,因為粉絲個媽咪經常問住佢幾時結婚,咁Leon就搞笑咁話:「雖然我係畏高,想分我心,但係呢樣嘢係轉移唔到我嘅!」「金句王」Leon一講開金句,當然唔會畀佢停啦,之後佢仲大談感情觀:「有啲女仔可以組織家庭,有啲女仔就咬晒牙籤,好似獨行 ...


到底係黎明太高深,定係大家看不穿呢?

天王黎明(Leon)第5場4D騷來到尾聲,Leon就喺台上分享喺摩天輪度同粉絲零距離接觸嘅時刻,佢透露喺摩天輪上,有粉絲問佢幾時結婚,因為粉絲個媽咪經常問住佢幾時結婚,咁Leon就搞笑咁話:「雖然我係畏高,想分我心,但係呢樣嘢係轉移唔到我嘅!」

「金句王」Leon一講開金句,當然唔會畀佢停啦,之後佢仲大談感情觀:「有啲女仔可以組織家庭,有啲女仔就咬晒牙籤,好似獨行俠咁,所以遇到結婚就結婚囉,遇唔到就等待結婚。呢個係每個人嘅性格,唔可以怪人嘅!所以結唔結婚嘅問題,唔好將你嘅責任放喺我度,我嘅責任亦唔會放喺你度。放心一步一步嚟,呢個社會就好完善嘅,有老人院,最緊要大家健健康康!其實呢個世界唔係咁恐怖,當你有家庭嘅時侯,應該珍惜老婆,唔好一結咗婚就老虎上身咁,呢個都係視乎性格。」

「洗衣機」摩天輪

跟住畏高嘅Leon就繼續講摩天輪:「呢個摩天輪都抵讚,當年15歲我喺英國讀書,咁啱嗰時搞緊嘉年華,見人哋玩得好開心,咁啱星期六咪玩埋一份,個摩天輪就圓形嘅,有個窿咁樣,坐都要扣晒安全帶嘅,上去好似玩緊洗衣機咁,降落嗰刻心情就係『死就死』,頭先嘅就好快,傾吓傾吓就落咗嚟喇。」

台下有歌迷問Leon拍拖會否坐摩天輪?Leon就笑笑口咁話:「就算有我都唔會嚟(呢度)玩啦,唔會畀你見到㗎喇。OK!今晚多謝你哋嚟,知有啲朋友係請假嚟睇,我後生嗰時一定會有衝動嘅,可能嗌完交之後會將個頭撞向牆度,或者自己匿埋一角。」

教你點應付阿媽

Leon續說:「以前喺北京有個婆婆,每次返去都會講同一番說話,問我幾時結婚、幾時生個孫畀佢玩,每一次都講番同一句嘢嘅,果時自己應該係25到26歲度,最多30歲度我就話婆婆冷靜啲,呢個係我人生,我做嘅嘢係正常事,唔能夠為一個人改變自己,所以當然你等到梗係等否則我都會陪你傾偈嘅。婆婆聽完都好開心,後來婆婆80幾歲都好好中氣,後巷見到我都會嗌我,冇音樂我哋都跳舞嘅,所以有機會畀阿媽『哦』嗰時,可以先DUP停(緊急煞停)咗佢先!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!