網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月22日 星期日

加時打少一人反勝水晶宮 曼聯捧足總盃 __,曼聯,

堅熱血,曼聯捧走英格蘭足總盃!周六溫布萊球場上演英足盃決賽,曼聯對水晶宮。兩隊半場互無紀錄,但易邊後就精采了。水晶宮在78分鐘,憑後備上陣的賓捷安打破僵局,但3分鐘後,紅魔鬼的中場桑馬達閃電扳平。兩隊法定時間賽和1:1,要踢加時分勝負。完加時上半場,曼聯後衛基斯史摩寧兩黃一紅被逐,但打少一人的紅魔鬼,在110分鐘,由後備上陣的小將連格射入,反勝2:1,第12次捧走英足盃,追平阿仙奴的紀錄。 ...


堅熱血,曼聯捧走英格蘭足總盃!周六溫布萊球場上演英足盃決賽,曼聯對水晶宮。兩隊半場互無紀錄,但易邊後就精采了。水晶宮在78分鐘,憑後備上陣的賓捷安打破僵局,但3分鐘後,紅魔鬼的中場桑馬達閃電扳平。兩隊法定時間賽和1:1,要踢加時分勝負。完加時上半場,曼聯後衛基斯史摩寧兩黃一紅被逐,但打少一人的紅魔鬼,在110分鐘,由後備上陣的小將連格射入,反勝2:1,第12次捧走英足盃,追平阿仙奴的紀錄。


鍾意就快D Share啦!