網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月11日 星期三

名人:超蓮盡量避緋聞 怕畀媽咪鬧 __,超蓮,何超蓮,

何超蓮話出街都要全女班,唔想太多花邊新聞,驚畀媽咪鬧。賭王何鴻燊三房千金何超蓮今日出席《零殘害.無動物測試慈善相展》,超蓮姍姍來遲,遲到五十分鐘,到場後她否認遲到,她說:「我冇遲,一路跟大會calltime。」現場展示了超蓮為今次相展的拍攝的六張相片,她透露花了兩日時間拍攝。問爹哋有冇睇過啲相,她說:「未,佢哋送咗大相架畀我,我會逼佢掛喺房。」超蓮剛過生日,大會還特別安排了生日蛋糕祝賀壽星女,她謂 ...


何超蓮話出街都要全女班,唔想太多花邊新聞,驚畀媽咪鬧。

賭王何鴻燊三房千金何超蓮今日出席《零殘害.無動物測試慈善相展》,超蓮姍姍來遲,遲到五十分鐘,到場後她否認遲到,她說:「我冇遲,一路跟大會call time。」現場展示了超蓮為今次相展的拍攝的六張相片,她透露花了兩日時間拍攝。問爹哋有冇睇過啲相,她說:「未,佢哋送咗大相架畀我,我會逼佢掛喺房。」

超蓮剛過生日,大會還特別安排了生日蛋糕祝賀壽星女,她謂生日全女班去了韓國三日旅行,問為甚麼不叫上男朋友?她說:「都冇男朋友點預。(咁多唔多追求者?)全部朋友。(有冇啲有好感可以做男友?)有男友會話你哋知。」問到前男友吳克羣及緋聞男友柯震東有沒有跟她說生日快樂,她說:「有send短訊。(開P請唔請佢哋?)唔會,唔怕畀你哋影?就算朋友對大家嚟講一定又係緋聞,唔想有太多花邊新聞,驚畀媽咪鬧,依家主力做嘢先,出街盡量全女班。」

買畀BB嘢送李蘊

問到她的生日願望,超蓮說:「希望工作上快啲有成績,同埋開餐廳,依家都做緊酒店有關嘅嘢。(開邊類型餐廳?)唔講住,希望年底可以開到,我都識煮嘢,但唔會做大廚,會幫手設計餐牌,家姐超雲都會幫手。(好友G.E.M.、李蘊會否入股?)唔會,我自己開,佢哋會嚟幫襯。」另外,早前李蘊與G.E.M.原本想為她慶祝生日,但她卻沒有出現,即在IG道歉兼指會跪玻璃,問她有否的跪玻璃?她說:「講笑啫,我嗰日鬧鐘真係唔響,自然醒,瞓到一點半,佢哋話要跪keyboard,我約咗佢哋下星期食。(李蘊個肚好大?)係,好快生得,我已買咗好多嘢畀bb。(有冇買上契金碗?)冇,我唔識,唔知呢啲,番去問吓阿媽先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!