網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月11日 星期三

丁悅:買冬蔭功遇車禍 丁悅求醫獲開咳藥水 __,丁悅,

為咗碗湯,撞咗場車...歌手丁悅昨日在九龍城遇上交通意外,她在社交網交代遇險情況,指她乘坐的的士在小路出大路時,因有大型車輛駛過,她所乘坐的士要急煞車,尾隨的的士因收掣不及而猛力撞向她的的士,坐在車上的她笑言幸好有「神功護體」:「因為我氣功太強,後面架的士車頭蓋成塊撞到『真‧摺起』,而我當下只係感覺到背脊有被猛烈撞擊嘅微微痛楚,意識仲好堅定嘅我,留低咗聯絡電話後,就截咗另一架的士返(屋企)去飲湯( ...


為咗碗湯,撞咗場車...

歌手丁悅昨日在九龍城遇上交通意外,她在社交網交代遇險情況,指她乘坐的的士在小路出大路時,因有大型車輛駛過,她所乘坐的士要急煞車,尾隨的的士因收掣不及而猛力撞向她的的士,坐在車上的她笑言幸好有「神功護體」:「因為我氣功太強,後面架的士車頭蓋成塊撞到『真‧摺起』,而我當下只係感覺到背脊有被猛烈撞擊嘅微微痛楚,意識仲好堅定嘅我,留低咗聯絡電話後,就截咗另一架的士返(屋企)去飲湯(冬蔭功湯)。」

「有血有汗冬蔭功湯」

丁悅回家時覺得身體無礙,還好好享受她形容為「有血有汗的冬蔭功湯」,不過到晚上就開始身體不適,她在社交網寫:「不過誓死估唔到,原來架的士嘅『化骨綿掌』都唔弱,返到屋企我就痛到攤咗喺度,而(依)家飲咗兩啖湯,務求有力用內功逼番啲毒出嚟,暫時開始有輕微發燒。」

入院檢查

撞車8小時後,本以為冇事的她,晚上感到發燒及痛楚,為安全計去私家醫院求診,但醫院指她是車禍受傷,提議她到公立醫院求醫,她到了公立醫院後,先後接受X光及身體檢查,醫生指她沒有大礙,感到全身麻痺是撞車後的「反應」,開了藥物給她就可出院回家休息。

她接受《東網》電話訪問說:「但我唔明我周身痛同身體麻痺,醫生會開止咳、化痰藥畀我囉,不過都有畀啲消炎、止痛藥我嘅,我都問護士做乜畀止咳、化痰藥我,護士話應是醫生畀定我以備不時之需。(休息一日後仲有冇唔舒服?)冇啦,再有唔舒服先再睇醫生,我要去做吓運動出多啲汗,等身體有啲抵抗力先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!