掃呢頁CODE去手機

2016年5月25日 星期三

孖洪永城鬧市拍拖 詩詠怕醜唔畀男友拖 __,洪永城,

唐詩詠孖洪永城鬧市甜蜜拍拖~之前盛傳好事近嘅洪永城同唐詩詠,被發現甜蜜拍拖出巡。兩人下午現身銅鑼灣,於鬧巿撞正大批記者,一對戀人即時一臉尷尬。原本兩人並肩而行,洪永城更多次想出手拖實女友,不過怕醜嘅唐詩詠淨係甜笑,唔知係咪因為見到現場太多記者,仲一直唔肯伸隻手出嚟配合男友。其間兩人被問到是否已去到談婚論嫁階段,洪永城即否認:「唔係!唔係!」之後洪永城護送女友到附近的咖啡店會合一名女友人,洪永城坐低 ...


唐詩詠孖洪永城鬧市甜蜜拍拖~

之前盛傳好事近嘅洪永城同唐詩詠,被發現甜蜜拍拖出巡。兩人下午現身銅鑼灣,於鬧巿撞正大批記者,一對戀人即時一臉尷尬。原本兩人並肩而行,洪永城更多次想出手拖實女友,不過怕醜嘅唐詩詠淨係甜笑,唔知係咪因為見到現場太多記者,仲一直唔肯伸隻手出嚟配合男友。其間兩人被問到是否已去到談婚論嫁階段,洪永城即否認:「唔係!唔係!」之後洪永城護送女友到附近的咖啡店會合一名女友人,洪永城坐低逗留約十五分鐘左右便起身走人,到底係冇癮所以早走,定係等女友和友人慢慢傾呢?

提馬國明即「起槓」

洪永城步出咖啡店時,被追問早前被拍到與唐詩詠於西半山睇樓事宜,如沐春風的他笑笑口未有作答。再問到是否先買樓再結婚?他亦未有回答,及至被問到結婚會否請馬國明,洪永城先至有反應,仲拋下一句「無可奉告」,之後就急急腳走人。咦?!尋晚馬國明提起洪永城時,一樣都好似有啲嘢咁,唔通呢兩位男士真係有啲嘢?

另外,關菊英和密友周偉利亦出動到銅鑼灣行街,兩人結伴行名店,及至遇上記者,關菊英大方地笑着打招呼,兩人逗留一陣便離開,手上並沒有任何戰利品。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!